Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Marketing i prodaja

There is no B2B and B2C, it’s H2H: Human to Human. Vraćamo li marketingu ljudsku stranu?

Osnovni princip sadržan je zapravo u čuvenoj izjavi Bryana Kramera da je nužno vraćanje ljudske strane komunikacije, u svoj njezinoj nesavršenosti, empatiji i jednostavnosti, jer upravo na tome počiva i pristup H2H marketinga.

U svijetu u kojem se tehnologija neprestano razvija, tvrtke moraju biti u korak s najnovijim trendovima u marketingu kako bi izgradile odnose sa svojim klijentima i potencijalnim kupcima. Human to human marketing je ključan aspekt u stvaranju veza s publikom, odnosno kupcima. To podrazumijeva razumijevanje njihovih potreba i želja, a zatim stvaranje sadržaja i iskustava koja zadovoljavaju te potrebe. A u današnje vrijeme, kada se poslovanje odvija pretežno putem digitalnih kanala, ljudi su sve više željni autentičnih, ljudskih interakcija.

Human 2 human (H2H) marketing je koncept koji uključuje uspostavljanje pravih, ljudskih veza između brenda i potrošača kako bi se stvorio osjećaj povezanosti i empatije. Osnovni princip sadržan je zapravo u čuvenoj izjavi Bryana Kramera da je nužno vraćanje ljudske strane komunikacije, u svoj njezinoj nesavršenosti, empatiji i jednostavnosti, jer upravo na tome počiva i pristup H2H marketinga.

Što je Human to Human (H2H) marketing?

Human 2 human marketing je strategija koja se temelji na ideji da ljudi kupuju od ljudi, a ne od brendova. To znači da se brendovi fokusiraju na izgradnju autentičnih odnosa s potrošačima, umjesto da se usredotoče na prodaju svojih proizvoda ili usluga. H2H marketing naglašava važnost osobnog pristupa, pristupačnosti, transparentnosti, iskrenosti i empatije.

Kada se pravilno provodi, human to human pristup marketingu može biti moćan alat za izgradnju odnosa i razvoj poslovanja. Ključno je biti autentičan i iskren prema svojoj publici, upoznati svoju publiku, pokazati emocije, ne previše razmišljati, i biti relevantan. Vaš sadržaj i iskustva moraju biti relevantni vašoj publici ako želite da se poveže s vama. A ključno je da osigurate da vaši napori u marketingu budu usmjereni na potrebe i želje vaše publike, a ne na promociju vaše tvrtke ili proizvoda.

Principi Human 2 Human (H2H) marketinga

  1. Osobni pristup: H2H marketing se temelji na osobnom pristupu (dodiru) i ljudskoj interakciji. Brendovi koji koriste ovakav pristup marketingu trebaju uložiti napor u izgradnju autentičnih odnosa s potrošačima, umjesto da ih jednostavno gledaju kao brojke.
  • Pristupačnost: Brendovi koji koriste H2H marketing trebaju biti pristupačni svojim potrošačima i dostupni za razgovor. To može biti kroz razne kanale, kao što su društveni mreže, blogovi, forumi, ili čak telefonske linije za podršku.
  • Transparentnost: H2H marketing uključuje transparentnost u komunikaciji i poslovanju. Brendovi trebaju biti iskreni i transparentni u svim aspektima poslovanja, uključujući cijene, uvjete, uvjete poslovanja, politike i sl.
  • Iskrenost: Brendovi koji koriste H2H marketing trebaju biti iskreni u svom pristupu i komunikaciji. To znači da se ne bi trebali prikazivati kao nešto što nisu ili davati lažna obećanja.
  • Empatija: H2H marketing se temelji na empatiji i razumijevanju potreba i želja svojih potrošača. Brendovi koji koriste ovaj marketing trebaju se usredotočiti na stvarne probleme i želje svojih potrošača i pružiti im rješenja koja će im pomoći u rješavanju njihovih problema.

Dobrobiti Human 2 Human (H2H) marketinga

  1. Izgradnja povjerenja: H2H marketing pomaže u izgradnji povjerenja između brenda i potrošača. Potrošači će biti skloniji kupovati od brendova koji su iskreni, transparentni i imaju osobni pristup. Ovo dovodi do stvaranja dugoročne lojalnosti i povećanja prodaje.
  • Povećana angažiranost potrošača: H2H marketing potiče interakciju i razgovor između brenda i potrošača. Ovo povećava angažiranost potrošača i stvara osjećaj pripadnosti brendu.
  • Bolje razumijevanje potrošača: H2H marketing omogućuje brendovima da bolje razumiju svoje potrošače, njihove potrebe i želje. Ovo omogućava brendovima da prilagode svoje proizvode ili usluge kako bi bolje odgovarali potrebama svojih potrošača.
  • Povećana životna vrijednost kupca (Customer lifetime value): Kada se brendovi fokusiraju na izgradnju dugoročnih odnosa s potrošačima, to dovodi do stvaranja vrijednosti života kupca. Potrošači će biti skloniji kupovati od brenda koji im pruža pravi pristup, čini ih važnima i brine se za njih.
  • Povećanje zadovoljstva potrošača: H2H marketing može poboljšati zadovoljstvo potrošača kroz pružanje personaliziranog pristupa i rješavanje njihovih problema. Kada su potrošači zadovoljni, to dovodi do povećanja povratka i preporuka.

Primjena Human 2 Human (H2H) marketinga

H2H marketing može se primijeniti na razne načine, ovisno o vrsti poslovanja i ciljnoj publici. Neki od načina primjene H2H marketinga su:

  1. Društvene mreže: Društvene mreže su izvrsno mjesto za primjenu H2H marketinga. Brendovi mogu koristiti društvene mreže za uspostavljanje osobnih veza s potrošačima, dijeljenje autentičnih priča i stvaranje zajednice oko svog brenda.
  • Email marketing: Email marketing je još jedan način primjene H2H marketinga. Brendovi mogu koristiti personalizirane mailove za komunikaciju s potrošačima, nudeći rješenja za njihove probleme i pružajući im vrijednost.
  • Video marketing: Video marketing je u porastu i može biti vrlo učinkovit u primjeni H2H marketinga. Brendovi mogu koristiti videozapise za stvaranje autentičnih veza s potrošačima, dijeljenje priča i pružanje vrijednosti.


Pročitajte još:

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Komentari

S eksplozijom e-trgovine raste i broj skladišta diljem svijeta. Naime, s procijenjenih 151.000 skladišta u 2020. očekuje se rast na 180.000 skladišta do 2025....

Komentari

'Recite nam nešto o sebi' je pitanje koje nećete moći izbjeći ni na jednom intervjuu za posao.

Komunikacija

Konflikti su više nego samo nesporazumi, naime kod konflikata pojedinci osjećaju prijetnju sebi, te stoga ne možemo misliti kako će nestati sami od sebe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.