Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr
Objavljeni su rezultati Brandzove ankete za 2009. godinu koji uključuju tisuće brendova u čak 443 kategorije u 30 zemalja. Dočim je neke ta informacija iznenadila, marketinškim stručnjacima izbor pobjednika bio je posve predvidiv. Pobjednik je Google, brend koji se nikada nije reklamirao na televiziji, čime je postao iznimka koja potvrđuje sva marketinška pravila.

Marketing i prodaja

Sto najpoznatijih brendova – Google svjetski broj jedan

Objavljeni su rezultati Brandzove ankete za 2009. godinu koji uključuju tisuće brendova u čak 443 kategorije u 30 zemalja. Dočim je neke ta informacija iznenadila, marketinškim stručnjacima izbor pobjednika bio je posve predvidiv. Pobjednik je Google, brend koji se nikada nije reklamirao na televiziji, čime je postao iznimka koja potvrđuje sva marketinška pravila.

Usprkos turbulencijama u globalnoj ekonomiji, vrijednost 100 najpoznatijih brendova porasla je za dva posto, a da nije bilo mnogo novih velikih brendova, govori i podatak da je na ovogodišnjoj listi samo četvrtina pridošlica.

Stari igrači čvrsto drže svoje pozicije, a procijenjena je vrijednost “top 100” brendova gotovo dva trilijuna dolara!

Informatičke kompanije vladaju

U prvih pet brendova nagurale su se čak tri informatičke kompanije. Osim vodećega Googlea, na drugom je mjestu Microsoft, a ozbiljnu konkurenciju vodećem dvojcu predstavljaju IBM na četvrtom te Apple na šestome mjestu.

Zabilježen je neobičan obrat u životnim navikama potrošača. Iako se važnost zdravlja naglašava više nego ikada, ponašanje potrošača dokazuje kontraefekt. Ne samo da je zabilježen snažan pad potražnje organski uzgojenih namirnica nego su se potrošači odlučili u vrijeme krize nagraditi fastfoodom, cigaretama i alkoholom pa je tako porasla vrijednost McDonald’sa za 34 posto, Marlbora za 33 posto te Budweisera za 23 posto. Također, Coca-Cola, koju se teško može svrstati pod zdravo piće, zauzima treće mjesto na toj listi.

Nezdrav život ponovo u modi?

Peta kompanija, McDonald’s, po mnogima je iznenađujuće visoko rangirana. Peter Walshe, direktor Brandza, objašnjava kako je ključ uspjeha brendova poput McDonald’sa upornost i inovacija. Taj zloglasni brend koji ljudi konstantno otpisuju svake se godine unapređuje te svojim inovacijama iznova uspijeva osvojiti tržište. Ne čudi stoga status superbrenda usprkos brojnim aferama i zlogukim komentarima.

Uvjerljiv je gubitnik ankete sektor osiguranja, koji bilježi pad vrijednosti od 48 posto, a prati ga automobilska industrija s padom od 22 posto.

S druge strane, pobjednici su krize mobilni operateri s rastom vrijednosti od 28 posto. Praćeni su bezalkoholnim pićima (24 posto) i kavom (rast od 18 posto).


Napisao

Novosti

Flood Hub dio je tvrtkinog rada na kriznim situacijama kako bi ljudima omogućili pristup pouzdanim informacijama i resursima u kritičnim trenucima – također uključujući...

Lifestyle

Kao građanima modernog svijeta, znanje o tehnologiji postaje sve važnije

Novosti

U intervju koji slijedi u nastavku, otkrio nam je savjete za uspješan osobni brending, što ga je inspiriralo u uređenju interijera novog salona i...

Lifestyle

Google je objavio listu najtraženijih pojmova te donosi jedinstveni uvid u najpopularnije trendove.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.