S obzirom na ranije prognoze, a i sve češće članke o novim poskupljenjima u supermarketima, mora se zaključiti da se neka dramatična poskupljenja još uvijek nisu dogodila. Ipak, dogodilo se dosta zanimljivih pomaka u cijenama pojedinih artikala, donosi portal Supermarketi.info.
Što je poskupjelo, a što pojeftinilo
Naime, prošlomjesečna konstatacija da je poskupjela dječja hrana Bebimil, još više plijeni pozornost, jer je i u odnosu na prošli mjesec ovaj artikl skuplji u prosjeku za preko 5 posto. Istovremeno, pojeftinili su, primjerice orasi u rinfuzi i to za gotovo 20 posto. Pretpostavlja se da je riječ o zalihama nagomilanim prije Uskrsa kojih se trgovci žele riješiti. Cijena je pala i patlidžanima i to za oko 16 posto, a neočekivano su pojeftinili i neki mliječni proizvodi. I to zahvaljujući akcijama i sniženjima.
Poskupljenja se, pak, odnose na naranče i češnjak. Tako je naranča u prosjeku skuplja za 23 posto, dok je češnjak u prosjeku skuplji više od 33 posto u odnosu na prošli mjesec. I naranča i češnjak su na izlasku iz sezone pa je poskupljenje razumljivo, no nije poznato zašto je juneći but bez kostiju skuplji u prosjeku 5,31 posto, te grah preko 10 posto.
Kaufland ponovno na tronu, Plodine druge
Kad se pogledaju supermarketi, promjene su velike. Getro, koji je do jučer bio među najjeftinijima završio je na petom mjestu, dok je na prvu poziciju zasjeo nekadašnji suvereni vladar najpovoljnijih cijena, Kaufland. Plodine su drugoplasirane, pišu Supermarketi.info. Interspar i Getro su u sredini ljestvice, dok su Billa i Mercator na začelju ljestvice.
Supermarketi.info/danas.hr