Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Trendovi koji čuvaju okoliš i vaš budžet

Jeste li se ikada zapitali što radite po pitanju utjecaja na okoliš u svom poslovanju?

Jeste li se ikada zapitali što radite po pitanju utjecaja na okoliš u svom poslovanju? Digitalizirali ste poslovanje, manje printate, koristite staklene čaše u uredu umjesto plastičnih, no jeste li razmišljali o tome da i svoje evente učinite održivima i ekološki prihvatljivima?

Održivi eventi su dizajnirani i organizirani na način da minimiziraju potencijalne negativne utjecaje i za sobom ostavljaju pozitivne utjecaje na zajednicu i sve sudionike takvog tipa eventa. Organizatori koji organiziraju takav tip eventa imaju i samim time dodatnu priliku za promjenom, inspiracijom i poticanjem svih sudionika, ali i učesnika u organizaciji, na održiv život i podizanje svijesti o održivosti i koliko nam ona može pridonijeti u kvaliteti života.

To je jedan od glavnih razloga zašto sam se odlučila educirati za organizaciju takvog tipa eventa i postati prvi EEE Event manager u Hrvatskoj. EEE je kratica koja označava Environmental, Ethics & Efficiency koji su zapravo temeljna načela održivih evenata. Tako je nastala i agencija Eventful, agencija u kojoj vjerujemo kako održivi eventi nisu samo dio trenda koji je svuda oko nas, već istinski vjerujemo kako su oni potrebni svima nama želimo li sačuvati planet na kojem živimo, te kako bismo osigurali bolji život za generacije koje dolaze ali i nas same. Upravo iz tog razloga poštujući ISO standarde održivosti i educirajući se o naprecima u industriji, organiziramo evenata, ali i konzultiramo klijente vezano za održivost evenata.

Kroz iskustvo organizacije takvih evenata, došla sam i do 5 glavnih trendova koji će sljedeće godine biti prisutni u organizaciji održivih evenata:

Predvodnici će voditi. Pošto u Hrvatskoj ova vrsta evenata nije još zaživjela, one korporacije koje počnu primjenjivati takav tip organizacije evenata iskusiti će pozitivne utjecaje i posljedice na poslovanje. Ne moram ni spominjati statistike koje idu tome u prilog, a samo jedna od njih je da se kupci odlučuju kupiti prije proizvod ili uslugu od poduzeća koje djeluje održivo u svom poslovanju za čak 2,5 puta češće nego od onih poduzeća koje se ne brinu o tome.

Tehnologija. Tehnološka rješenja, digitalne usluge i mobilne aplikacije eliminirat će potrebe ispisa i papira. Virtualni eventi postati će češći jer smanjuju emisiju ugljika koja je povezana s putovanjima i otvaraju evente onima koji inače ne bi mogli prisustvovati.

Održiva odredišta. Zdravstveni problemi povezani sa zagađenjem promijenit će način odabira odredišta za velike događaje, dajući prednost mjestima visoke ekološke kvalitete. Klijenti sve više cijene dostupnost zelenog prostora u kongresnim centrima ili prostorima sa zdravim slobodnim aktivnostima.

Održivost i hrana. Potražnja za lokalno proizvedenim, organskim i održivim opcijama će rasti u industriji organizacije evenata. Nadam se da će rast potražnje podrazumijevati smanjenje cijena i povećanje ponude, pomažući implementaciji kriterija održivosti tijekom događaja.

Upravljanje materijalima i otpadom. Klijenti će zahtijevati održive, certificirane materijale i specifikacije za upravljanje otpadom. Materijali će biti uzeti u obzir, od početnog dizajna događaja do konačnog odlaganja. Što to zapravo znači? Reciklaža, reciklaža, reciklaža!

Autorica Maja Bosanac

EEE Event Manager, Eventful


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.