Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Trgovački centri moraju nuditi sve više kako bi privukli kupce

Trgovački lanci, bilo da je riječ o supermarketima ili hipermarketima, ne mogu si dopustiti manjkavosti u ponudi i uređenju prodajnog prostora. Konkurencija je velika i svaki loš potez može odvući potencijalnog kupca u susjedni centar. Agencija za istraživanje tržišta Hendal napravila je istraživanje o zadovoljstvu kupaca trgovačkim centrima.

Trgovački lanci, bilo da je riječ o supermarketima ili hipermarketima, ne mogu si dopustiti manjkavosti u ponudi i uređenju prodajnog prostora. Konkurencija je velika i svaki loš potez može odvući potencijalnog kupca u susjedni centar. Agencija za istraživanje tržišta Hendal napravila je istraživanje o zadovoljstvu kupaca trgovačkim centrima.

Tvrtka Hendal metodom telefonske ankete i na reprezentativnom uzorku od 400 ispitanika napravila je istraživanje zadovoljstva građana ponudom i izgledom velikih trgovačkih centara. Ocjenjuje se sve. Cijene, ljubaznost osoblja, izbor robe, uređenost prodajnog prostora, pristupačnost lokacije, radno vrijeme i popratni sadržaji – sve su to stavke koje su se ocjenjivale. Građani su trgovačke centre ocjenjivali na skali od jedan do pet.

Tommy najviše napredovao

Ako gledamo razdoblje od kolovoza 2008. godine do svibnja 2009. godine, svi trgovački centri zadržali su jednaku ukupnu ocjenu. Razlike su minimalne, najčešće u pozitivnom smjeru, a najveći rast ostvario je trgovački centar Tommy, s rastom indeksa od 3,7 na 4,25. Najveći rast zabilježen je u urednosti prodajnog prostora i ponudi dodatnih sadržaja.

KTC i Tommy dobili su najveće ocjene za ljubaznost osoblja, čak 4,5, a Tommy s ocjenom 4,5 vodi i u pogledu urednosti.

Hipermarketi

Od listopada 2008. godine do svibnja 2009. godine hipermarketi su najbolje ocjene ostvarili u siječnju. Uz lagani pad nakon siječnja, u svibnju su se svi hipermarketi vratili na visoke ocjene iz siječnja. Indeksi se kreću od 4 do 4,2, što znači da su svi dobili visoke ocjene.

SuperKonzum, Lidl i Tommy ostvarili su rast u odnosu na listopad 2008. godine, dočim su lagani pad zabilježili Hipermarket Coop, Getro, Billa i Kaufland. Najveći pad zabilježio je slovenski Mercator, s indeksa 4,3 na 4.

Napisao

Pročitajte još:

Komentari

Shopping centri u Srbiji predstavljaju jedno od najbrže rastućih tržišta čitave centralne i istočne Europe, a kao prijestolnica, Beograd ima velikog udjela u tome.

Ekonomija

Sve je tematski razdijeljeno po etažama te novi Centar Kaptol sada u još opuštenijoj atmosferi odgovara na svakodnevne potrebe Zagrepčana - od uobičajenih zadataka...

Edukacija

S obzirom da nikada nije prerano razmišljati o karijeri, razmislite o ovih nekoliko pametnih karijernih poteza koji će vam se kasnije zasigurno isplatiti! 1....

Elvira Mlivić Budeš

Mnogi kažu da u malom poduzetništvu ne postoje pravila i da je teško biti pametan u osmišljavanju kvalitetne strategije na tržištu. Pravila na tržištu...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.