Tvrtka Hendal metodom telefonske ankete i na reprezentativnom uzorku od 400 ispitanika napravila je istraživanje zadovoljstva građana ponudom i izgledom velikih trgovačkih centara. Ocjenjuje se sve. Cijene, ljubaznost osoblja, izbor robe, uređenost prodajnog prostora, pristupačnost lokacije, radno vrijeme i popratni sadržaji – sve su to stavke koje su se ocjenjivale. Građani su trgovačke centre ocjenjivali na skali od jedan do pet.
Tommy najviše napredovao
Ako gledamo razdoblje od kolovoza 2008. godine do svibnja 2009. godine, svi trgovački centri zadržali su jednaku ukupnu ocjenu. Razlike su minimalne, najčešće u pozitivnom smjeru, a najveći rast ostvario je trgovački centar Tommy, s rastom indeksa od 3,7 na 4,25. Najveći rast zabilježen je u urednosti prodajnog prostora i ponudi dodatnih sadržaja.
KTC i Tommy dobili su najveće ocjene za ljubaznost osoblja, čak 4,5, a Tommy s ocjenom 4,5 vodi i u pogledu urednosti.
Hipermarketi
Od listopada 2008. godine do svibnja 2009. godine hipermarketi su najbolje ocjene ostvarili u siječnju. Uz lagani pad nakon siječnja, u svibnju su se svi hipermarketi vratili na visoke ocjene iz siječnja. Indeksi se kreću od 4 do 4,2, što znači da su svi dobili visoke ocjene.
SuperKonzum, Lidl i Tommy ostvarili su rast u odnosu na listopad 2008. godine, dočim su lagani pad zabilježili Hipermarket Coop, Getro, Billa i Kaufland. Najveći pad zabilježio je slovenski Mercator, s indeksa 4,3 na 4.