Novosti

Trgovački centri moraju nuditi sve više kako bi privukli kupce

Trgovački lanci, bilo da je riječ o supermarketima ili hipermarketima, ne mogu si dopustiti manjkavosti u ponudi i uređenju prodajnog prostora. Konkurencija je velika i svaki loš potez može odvući potencijalnog kupca u susjedni centar. Agencija za istraživanje tržišta Hendal napravila je istraživanje o zadovoljstvu kupaca trgovačkim centrima.

Trgovački lanci, bilo da je riječ o supermarketima ili hipermarketima, ne mogu si dopustiti manjkavosti u ponudi i uređenju prodajnog prostora. Konkurencija je velika i svaki loš potez može odvući potencijalnog kupca u susjedni centar. Agencija za istraživanje tržišta Hendal napravila je istraživanje o zadovoljstvu kupaca trgovačkim centrima.

Tvrtka Hendal metodom telefonske ankete i na reprezentativnom uzorku od 400 ispitanika napravila je istraživanje zadovoljstva građana ponudom i izgledom velikih trgovačkih centara. Ocjenjuje se sve. Cijene, ljubaznost osoblja, izbor robe, uređenost prodajnog prostora, pristupačnost lokacije, radno vrijeme i popratni sadržaji – sve su to stavke koje su se ocjenjivale. Građani su trgovačke centre ocjenjivali na skali od jedan do pet.

Tommy najviše napredovao

Ako gledamo razdoblje od kolovoza 2008. godine do svibnja 2009. godine, svi trgovački centri zadržali su jednaku ukupnu ocjenu. Razlike su minimalne, najčešće u pozitivnom smjeru, a najveći rast ostvario je trgovački centar Tommy, s rastom indeksa od 3,7 na 4,25. Najveći rast zabilježen je u urednosti prodajnog prostora i ponudi dodatnih sadržaja.

KTC i Tommy dobili su najveće ocjene za ljubaznost osoblja, čak 4,5, a Tommy s ocjenom 4,5 vodi i u pogledu urednosti.

Hipermarketi

Od listopada 2008. godine do svibnja 2009. godine hipermarketi su najbolje ocjene ostvarili u siječnju. Uz lagani pad nakon siječnja, u svibnju su se svi hipermarketi vratili na visoke ocjene iz siječnja. Indeksi se kreću od 4 do 4,2, što znači da su svi dobili visoke ocjene.

SuperKonzum, Lidl i Tommy ostvarili su rast u odnosu na listopad 2008. godine, dočim su lagani pad zabilježili Hipermarket Coop, Getro, Billa i Kaufland. Najveći pad zabilježio je slovenski Mercator, s indeksa 4,3 na 4.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version