Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Trgovački centri prepuni, a Hrvati troše više nego prošle godine

Jesenske su kiše u trgovačkim centrima iščekivali s velikim nestrpljenjem. Poslije ljetne suše opet su postali oaza zabave i šopinga brojnim kupcima i posjetiteljima. U rujnu i listopadu brojači u trgovačkim centrima bilježe rekordnu posjećenost, kao u vrijeme Božića. Hrvati su još jednom dokazali kako ne mogu bez šopinga, koji nije bez razloga proglašen i službeno – ovisnošću.

Jesenske su kiše u trgovačkim centrima iščekivali s velikim nestrpljenjem. Poslije ljetne suše opet su postali oaza zabave i šopinga brojnim kupcima i posjetiteljima. U rujnu i listopadu brojači u trgovačkim centrima bilježe rekordnu posjećenost, kao u vrijeme Božića. Hrvati su još jednom dokazali kako ne mogu bez šopinga, koji nije bez razloga proglašen i službeno – ovisnošću.

– Redovito vikendima odlazim u trgovačke centre, osobito sada kad je lošije vrijeme. Obilazim s prijateljicama trgovine, odemo na kavu i kupimo stvari koje inače možda ne bismo kupile. Ti izleti vikendom nisu jeftini i stoje me u prosjeku oko 500 kuna – ističe 29-godišnja Zagrepčanka Maja Bistrički.

Rekordi posjeti Cityja i Malla – potrošnja povećana za 13 posto

Rođendanska slavlja, promidžbene akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara. U većini je bogata i gastroponuda pa mnogi odluče i obiteljski ručak pojesti u nekom od centara.

City Center One i Avenue Mall proteklog vikenda posjetilo je zajedno više od 200.000 ljudi, što je i njihov rekord.

– Poslije rekordne subote u rujnu sa 37.000 posjetitelja prošla nam je nedjelja bila rekordna u godini s više od 35.000 posjetitelja. Porasla je i prosječna potrošnja, prema našim izračunima za 13 posto u rujnu, u usporedbi s rujnom 2009. – ističu iz City Centera One.

Na što hrle trendseterice?

Trgovački centri znaju kako privući kupce i posjetitelje, a među najpopularnijim događajima na koja hrle trendseterice i onaj je u Avenue Mallu u kojem traje festival „Avenues of the world“, a posjetitelji mogu uživati u atmosferi s glavnih avenija gradova svijeta poput Pete avenije, Champ Elyséesa…

– Avenue Mall proteklog je vikenda zabilježio rekordnu posjećenost ove jeseni te je centar u tri dana posjetilo više od 100.000 ljudi. Također, prometi u rujnu ove godine znatno su veći nego u rujnu prošle godine, zbog stalna napretka, zanimljivih marketinških aktivnosti i događaja u Centru – kažu.

Westgate – transakcija po posjetitelju veća za 35 posto

Westgate kraj Zaprešića u prohladne dane kupce mami tematskim tjednima poput tjedna kozmetike, tjedna sporta, tjedna tehnike i tjedna mode, a rezultate očito daju i besplatni autobusi koji voze do centra.

– Početak školske godine te hladniji jesenski dani potaknuli su cijele obitelji na odlazak u centre po novu jesensku garderobu, što je svakako donijelo povećan broj posjetitelja. Prosječna se transakcija po posjetitelju u Westgateu povećala za 35 posto – kažu.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.