– Redovito vikendima odlazim u trgovačke centre, osobito sada kad je lošije vrijeme. Obilazim s prijateljicama trgovine, odemo na kavu i kupimo stvari koje inače možda ne bismo kupile. Ti izleti vikendom nisu jeftini i stoje me u prosjeku oko 500 kuna – ističe 29-godišnja Zagrepčanka Maja Bistrički.
Rekordi posjeti Cityja i Malla – potrošnja povećana za 13 posto
Rođendanska slavlja, promidžbene akcije, besplatne igraonice za najmlađe i nove zimske kolekcije na policama trgovina dovoljan su razlog za odlazak u jedan od centara. U većini je bogata i gastroponuda pa mnogi odluče i obiteljski ručak pojesti u nekom od centara.
City Center One i Avenue Mall proteklog vikenda posjetilo je zajedno više od 200.000 ljudi, što je i njihov rekord.
– Poslije rekordne subote u rujnu sa 37.000 posjetitelja prošla nam je nedjelja bila rekordna u godini s više od 35.000 posjetitelja. Porasla je i prosječna potrošnja, prema našim izračunima za 13 posto u rujnu, u usporedbi s rujnom 2009. – ističu iz City Centera One.
Na što hrle trendseterice?
Trgovački centri znaju kako privući kupce i posjetitelje, a među najpopularnijim događajima na koja hrle trendseterice i onaj je u Avenue Mallu u kojem traje festival „Avenues of the world“, a posjetitelji mogu uživati u atmosferi s glavnih avenija gradova svijeta poput Pete avenije, Champ Elyséesa…
– Avenue Mall proteklog je vikenda zabilježio rekordnu posjećenost ove jeseni te je centar u tri dana posjetilo više od 100.000 ljudi. Također, prometi u rujnu ove godine znatno su veći nego u rujnu prošle godine, zbog stalna napretka, zanimljivih marketinških aktivnosti i događaja u Centru – kažu.
Westgate – transakcija po posjetitelju veća za 35 posto
Westgate kraj Zaprešića u prohladne dane kupce mami tematskim tjednima poput tjedna kozmetike, tjedna sporta, tjedna tehnike i tjedna mode, a rezultate očito daju i besplatni autobusi koji voze do centra.
– Početak školske godine te hladniji jesenski dani potaknuli su cijele obitelji na odlazak u centre po novu jesensku garderobu, što je svakako donijelo povećan broj posjetitelja. Prosječna se transakcija po posjetitelju u Westgateu povećala za 35 posto – kažu.
