Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Triglav osiguranje Zagreb i u prvom polugodištu 2020. godine nastavlja premijski rast

Grupa Triglav u prvoj polovini godine unatoč zahtjevnim uvjetima zbog pandemije poslovala je profitabilno i sigurno.

Grupa Triglav u prvoj polovini godine unatoč zahtjevnim uvjetima zbog pandemije poslovala je profitabilno i sigurno. Postigla je premijski rast na većini svojih tržišta i u sva tri segmenta osiguranja te obračunala 7 posto više konsolidirane bruto premije osiguranja (673,4 milijuna eura) nego prošle godine u istom razdoblju. Dobit prije oporezivanja u iznosu od 40,6 milijuna eura bila je za 3 posto manja u odnosu na prošlo polugodište u prvom redu kao posljedica pogoršanja stanja na globalnim financijskim tržištima, a djelomično su utjecali i masovni štetni i drugi specifični događaji. Kombinirani koeficijent iznosio je povoljnih 92,4 posto.

Budući ekonomski i financijski učinci pandemije ostaju nesigurni, a na polugodištu Grupa Triglav procjenjuje da je njezin osigurateljni i investicijski portfelj dovoljno otporan, a pozicija kapitala odgovarajuća da se može uspješno suočiti s povećanim rizicima koji proizlaze iz aktualnih uvjeta. Triglav osiguranje Zagreb, koji je dio Triglav Grupe, je u prvom polugodištu ove godine dosegnuo 8-postotni rast ukupne premije i povećao svoj tržišni udio na hrvatskom osigurateljnom tržištu.

Rezultat poslovanja u prvom polugodištu

 Grupa Triglav u prvoj polovini godine ostvarila je 40,6 milijuna eura konsolidirane dobiti prije oporezivanja, što je za 3 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine. Predsjednik Uprave Zavarovalnice Triglav Andrej Slapar rekao je: »I u ovim teškim uvjetima zajedno s našom ekipom od 5200 suradnika fokusirani smo na provedbu naših strateških usmjerenja i vodimo brigu o tome da naše poslovanje ostane profitabilno i sigurno. U prvoj polovini godine premijski dio poslovanja bio je pozitivan, a na dostignutu visinu dobiti nepovoljno je utjecalo pogoršano stanje na globalnim financijskim tržištima, djelomično i masovni štetni događaji i drugi jedinstveni događaji. Pandemija je korjenito promijenila način našega poslovanja i tim uvjetima smo se učinkovito prilagodili. U prvom redu pobrinuli smo se za zdravlje stranki, zaposlenika i drugih dionika, kontinuirano osigurali strankama korištenje našim uslugama te ostali vjerni našoj održivoj orijentaciji i solidarnoj povezanosti s okruženjem. Izvanredni uvjeti potaknuli su i donijeli dodatni zamah planiranim strateškim razvojnim aktivnostima. Ocjenjujemo da smo postigli vidljiv korak u smjeru digitalne transformacije Grupe.«

Dio dobiti prije oporezivanja Grupe Triglav koji potječe od osigurateljno-tehničkog dijela poslovanja iznosio je 34,6 milijuna eura (indeks 103), a dio financijskih ulaganja 5,3 milijuna eura (indeks 83). U segmentu imovinskih osiguranja ostvaren je 85-postotni udio ukupne dobiti (prošle godine 89-postotni udio). Na njega su osim dobrih rezultata u premijskom dijelu utjecali niži prinosi od financijskih ulaganja i formiranje dodatnih rezervacija. Rezultat zdravstvenih osiguranja poboljšao se zbog premijskog dijela i sniženih operativnih troškova, dok je ukupni rezultat životnih i mirovinskih osiguranja smanjen u prvom redu zbog formiranja rezervacija po osnovi testa njihove adekvatnosti u segmentu mirovinskih osiguranja.

 Grupa Triglav na hrvatskome tržištu

U prvom polugodištu 2020. Triglav osiguranje Zagreb ostvarilo je premijski rast od 9,4 % dok je ukupno osigurateljno tržište u Hrvatskoj uslijed pandemije korona virusa i posljedično pada gospodarske aktivnosti palo za 2,3%. Uslijed navedenog tržišni udio Društva porastao je za 0,6 postotnih poena, na 5,6% te je Društvo zauzelo 7. mjesto na rang listi osiguravatelja prema veličini premije (pomak za jedno mjesto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine). Porast tržišnog udjela zabilježen je kako u neživotnim, tako i u životnim osiguranjima.

„Ovakav rezultat ne bi bio moguć bez dodatnog angažmana djelatnika u prodaji, koji su u otežanim uvjetima rada uslijed ograničenja kretanja, riskirajući i vlastito zdravlje, uspjeli doći do svojih stranaka i obnoviti police osiguranja. Ponosni smo na njih,“ istaknuo je Marin Matijaca, predsjednik Uprave Triglav osiguranja Zagreb.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.