Tvornica zdrave hrane: Webshop i Facebook stranica najviše su nam pomogli

Tvornica zdrave hrane, poznati brand bio trgovine, dobio je novu, treću adresu u samom centru Zagreba. Uz shopping centar na Vrbanima i poslovnicu na Malešnici, Tvornica je otvorila svoja vrata u Vlaškoj 24 i ispunila želje mnogih Zagrepčana, koji su jedva dočekali otvorenje u centru metropole.

Jedinstveni koncept trgovine posjetiteljima uz sjajnu ponudu supernamirnica, nudi i ugodno mjesto za edukaciju, razmjenu savjeta, ideja i novih recepata. Naši sugovornici su vlasnici Elvis Kajtazović i Dominik Milolož.

Započet ćemo s klasičnim pitanjem – od kuda ideja?

Zapravo je došla vrlo prirodno, jer konzumirajući zdravu hranu i informirajući se puno o raznim zdravim namirnicama i “superfoodsima” sve smo više ušli u taj svijet. Nabavljajući razne namirnice, koje nismo mogli naći na hrvatskom tržištu, shvatili smo da je sigurno puno ljudi poput nas “zakinuto” za brojne sastojke i proizvode. Malo pomalo, upoznali smo se sa sve više detalja, tržišta i raznolikom ponudom u svijetu pa to odlučili podijeliti s drugima.

Kakav je bio vaš početak?

Iz malog skladišta u jednom zagrebačkom kvartu. Imali smo mali asortiman, ali ljude je zanimalo. To nam je bio vjetar u leđa da širimo ponudu proizvoda, ali i da širimo našu dostavu van Zagreba.

Zanimljiv je to poduzetnički pothvat? Kakav je bio rast i razvoj uz hrvatsku birokraciju?

Rasli smo vrlo “zdravo”, po našem mišljenju. Iz mjeseca u mjesec bilo je više proizvoda, više kolega u timu, jer nismo sve mogli sami voditi. Webshop i Facebook stranica najviše su nam pomogli. Ljudi su čuli za nas i u Zagrebu i u Slavoniji i na jugu Hrvatske. Marketing putem Facebooka doveo nas je barem na pola ovog našeg uspješnog puta, a prepreke na koje smo nailazili nisu bile problem, jer je povećana brojka kupaca značila da dobro radimo to što radimo i da prepreke moramo riješiti što bezbolnije. Papirologija, birokracija i mnogo zakona zadavali su nam najviše glavobolja, ali ne toliko da to ne bismo riješili. S timom koji smo stvorili, uistinu sve “hoda”.

Raste li svijest građana o zdravoj prehrani?

U posljednjih 5 godina, informiranje i zainteresiranost građana o zdravoj prehrani se potpuno preokrenula. To najviše primjećujemo kroz WebShop i pregled od kuda sve ljudi naručuju svoje zdrave pakete. Nekoć su samo Zagrepčani, Riječani i Istrijani bili naši kupci. Danas je Tvornica barem jednom doputovala u doslovno svaki kutak Lijepe naše.

Kakvu su planovi za iduću godinu?

Voljeli bismo razveseliti naše fanove van Zagreba I otvorili poslovnicu u nekom drugom hrvatskom gradu. Ipak, ne bismo se voljeli zaletjeti pa smo si zadali kratkoročne ciljeve i planove – želimo da webshop i dalje jednako educira i veseli naše obožavatelje, a da naše tri zagrebačke poslovnice broje što više zadovoljnih kupaca.

Podijeli

Odgovori

Top