Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Tvornica zdrave hrane: Webshop i Facebook stranica najviše su nam pomogli

Tvornica zdrave hrane, poznati brand bio trgovine, dobio je novu, treću adresu u samom centru Zagreba.

Tvornica zdrave hrane, poznati brand bio trgovine, dobio je novu, treću adresu u samom centru Zagreba. Uz shopping centar na Vrbanima i poslovnicu na Malešnici, Tvornica je otvorila svoja vrata u Vlaškoj 24 i ispunila želje mnogih Zagrepčana, koji su jedva dočekali otvorenje u centru metropole.

Jedinstveni koncept trgovine posjetiteljima uz sjajnu ponudu supernamirnica, nudi i ugodno mjesto za edukaciju, razmjenu savjeta, ideja i novih recepata. Naši sugovornici su vlasnici Elvis Kajtazović i Dominik Milolož.

Započet ćemo s klasičnim pitanjem – od kuda ideja?

Zapravo je došla vrlo prirodno, jer konzumirajući zdravu hranu i informirajući se puno o raznim zdravim namirnicama i “superfoodsima” sve smo više ušli u taj svijet. Nabavljajući razne namirnice, koje nismo mogli naći na hrvatskom tržištu, shvatili smo da je sigurno puno ljudi poput nas “zakinuto” za brojne sastojke i proizvode. Malo pomalo, upoznali smo se sa sve više detalja, tržišta i raznolikom ponudom u svijetu pa to odlučili podijeliti s drugima.

Kakav je bio vaš početak?

Iz malog skladišta u jednom zagrebačkom kvartu. Imali smo mali asortiman, ali ljude je zanimalo. To nam je bio vjetar u leđa da širimo ponudu proizvoda, ali i da širimo našu dostavu van Zagreba.

Zanimljiv je to poduzetnički pothvat? Kakav je bio rast i razvoj uz hrvatsku birokraciju?

Rasli smo vrlo “zdravo”, po našem mišljenju. Iz mjeseca u mjesec bilo je više proizvoda, više kolega u timu, jer nismo sve mogli sami voditi. Webshop i Facebook stranica najviše su nam pomogli. Ljudi su čuli za nas i u Zagrebu i u Slavoniji i na jugu Hrvatske. Marketing putem Facebooka doveo nas je barem na pola ovog našeg uspješnog puta, a prepreke na koje smo nailazili nisu bile problem, jer je povećana brojka kupaca značila da dobro radimo to što radimo i da prepreke moramo riješiti što bezbolnije. Papirologija, birokracija i mnogo zakona zadavali su nam najviše glavobolja, ali ne toliko da to ne bismo riješili. S timom koji smo stvorili, uistinu sve “hoda”.

Raste li svijest građana o zdravoj prehrani?

U posljednjih 5 godina, informiranje i zainteresiranost građana o zdravoj prehrani se potpuno preokrenula. To najviše primjećujemo kroz WebShop i pregled od kuda sve ljudi naručuju svoje zdrave pakete. Nekoć su samo Zagrepčani, Riječani i Istrijani bili naši kupci. Danas je Tvornica barem jednom doputovala u doslovno svaki kutak Lijepe naše.

Kakvu su planovi za iduću godinu?

Voljeli bismo razveseliti naše fanove van Zagreba I otvorili poslovnicu u nekom drugom hrvatskom gradu. Ipak, ne bismo se voljeli zaletjeti pa smo si zadali kratkoročne ciljeve i planove – želimo da webshop i dalje jednako educira i veseli naše obožavatelje, a da naše tri zagrebačke poslovnice broje što više zadovoljnih kupaca.


Napisao

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.