Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Tvornica zdrave hrane: Milenijalci i Generacija Z nas posebno vole

Danas razgovaramo s Elvisom Kajtazovićem i Dominikom Miloložom, pokretačima Tvornice zdrave hrane.

Jedinstveni koncept trgovine posjetiteljima uz sjajnu ponudu supernamirnica, nudi i ugodno mjesto za edukaciju, razmjenu savjeta, ideja i novih recepata. Tvornica zdrave hrane poznata je po profesionalnim djelatnicima, koji su uvijek na raspolaganju za savjete, upoznavanje s novim namirnicama i novim trendovima u svijetu zdrave prehrane.

Danas razgovaramo s Elvisom Kajtazovićem i Dominikom Miloložom, pokretačima Tvornice zdrave hrane.

Iz malog skladišta u jednom zagrebačkom kvartu, s malim asortimanom do srca ljudi. Kada se osvrnete, jeste li se nadali ovakvom uspjehu?

Kad smo sebi privatno tek krenuli nabavljati razne dodatke prehrani, nije nam bilo ni u peti da će nastati Tvornica i da ćemo raditi zajedno poslovni projekt. Kad smo shvatili da bi mogli krenuti u poduzetničke vode, da, nadali smo se. Krajnji cilj nam je bio ponuditi sjajan koncept ljudima i znali smo da će to upaliti. Nije nas iznenadila pozitivna reakcija ni to što je Tvornica zdrave hrane na kraju stvarno jedan pozitivan projekt, brand i priča koja raste iz dana u dana. Očekivali smo to, jer smo se tome i posvetili.

Sami ste rekli da su vam WebShop i društvene mreže pomogli u poslovanju. Kakva je situacija u koroni i nakon pandemije korone? Koliko su se kupovne navike promijenile?

Tijekom same pandemije, uvelike su se promijenile navike kupaca. Više su se kupovali vitamini i slični dodaci prehrani. Također, sve je više ljudi imalo više zdravstvenih i nutricionističkih pitanja. Sada, kada se situacija smirila, moglo bi se reći da su se stvari vratile na staro, uz jednu ogromnu promjenu. Ljudi su shvatili sve dobrobiti online shopppinga!

Oni najskeptičniji koji bi 2019. rekli da nema ništa boljeg od odlaska u fizičku trgovinu, sada kupuju jednim klikom miša.

S obzirom na stanje dobavnih lanaca vezanih za pandemiji u krizu u Ukrajini, a i nekih prognoza, bojite li se nestašice određenih proizvoda?

Ne možemo reći da se bojimo, ali smo spremni na najgore. Slična situacija dogodila nam se i u vrijeme pandemije. Zatvorene granice, drugačije politike svake države. Izrazito teško ili barem sporo smo dolazili do nekih sirovina i namirnica. Sada smo na toj “generalnoj probi” dosta naučili pa smo malo pametnije i spremnije ušli u ovu novu, ratom uzrokovanu, krizu.

Zdravica & Kavica, je zanimljiv koncept. Kakva ga budućnost čeka?

Nadamo se, zdrava, s dobrom kavom u ruci. Prepoznali smo tu jednu publiku koja posebno voli i prati Tvornicu. To su milenijalci, to je Generacija Z, mladi koji obožavaju društvene mreže, digitalni nomadi, freelanceri, ljudi koji rade za sebe. Takva skupina ljudi voli mjesta na kojima se i radi i zdravo jede ili pije, na koje mogu doći i s prijateljima i djecom. Taj koncept posebno smo osmislili, inspirirani danskim i američkim pop up barovima koje smo vidjeli na svojim putovanjima I savršeno je zaživio kao “produžetak” naših fizičkih trgovina u Z centru i na Vrbiku. S obzirom na reakcije, čini nam se da Zdravicu&Kavicu čeka svjetla budućnost. Nadamo se, i proširenija budućnost.

U kojim sve gradovima planirate otvoriti poslovnice?

Svakako nedostajemo Slavoniji i još nekim kvartovima odnosno predjelima Zagreba. Otvorenje dućana na tim lokacijama naš je najbliži plan.


Napisao

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.