Ako Remont i održavanje pruga i PRO-REG, tvrtke u stopostotnom vlasništvu HŽ Infrastrukture, odmah ne dobiju veći posao sudbina će im biti zapečaćena, a izrada planova sanacije i restrukturiranja postat će bespredmetna, upozorava sindikat u priopćenju.
600 ljudi u bezizlaznoj situaciji
Poništenjem natječaja za remont dionice pruge Lokve-Drivenik, u dužini 16 kilometara, za dulje vrijeme otpao je jedini investicijski posao koji bi mogla raditi tvrtke u vlasništvu HŽ Infrastrukture koje su osnovane radi gradnje i održavanja pruga. Time su Remont i održavanje pruga i PRO-REG, koji zapošljavaju više od 600 radnika, dovedeni u bezizlaznu situaciju.
Uslijed smanjenja proračunskih prihoda i velikih troškova HŽ Infrastrukture ne ostaje gotovo niti kuna za redovito održavanje pruga, a da se ne govori o neophodnim investicijama, tvrdi sindikat.
„Pruge su loše – trebaju rekonstrukciju“
S obzirom na izrazito loše stanje hrvatskih pruga, zbog čega je na nekima već obustavljen promet, apsurdno je da tvrtke osnovane radi održavanja i obnove pruga propadnu radi nedostatka posla. To je moguće samo u izrazito loše organiziranoj kompaniji i državi, ocjenjuje Sindikat hrvatskih željezničara.
Ako sindikat od Uprave HŽ Infrastrukture odmah ne dobije pozitivne odgovore, počet će s kontinuiranim prosvjednim aktivnostima do ispunjenja opravdanih zahtjeva, kaže se u priopćenju.
