Analiza statistike rasta prodaje automobila – generator država, a ne bolji standard!
Prema markama, najviše novih automobila u Hrvatskoj u ožujku je prodao Renault – 420, što predstavlja tržišni udjel od 10,9 posto.
Sa 394 prodana automobila i tržišnim udjelom od 10,3 posto slijedi Opel, a na trećem mjestu je Volkswagen sa 388 automobila i udjelom na hrvatskom tržištu od 10,1 posto.
Škoda je u Hrvatskoj u ožujku prodano 321, a Chevroleta 300.
Renault vodi i u poretku za prva tri mjeseca sa 1.160 automobila i udjelom na tržištu od 11 posto. S udjelom od 10 posto i 1.050 automobila slijedi Škoda, a Opel je treći sa 1.012 automobila i udjelom od 9,6 posto.
Među prvih pet su i Volkswagen (997 automobila) i Peugeot (800).
Octavia najprodavaniji model
Prema istraživanju Promocije plus, Škoda Octavia najprodavaniji je model automobila u ožujku sa 255 komada i u prva tri mjeseca sa 852 prodana automobila.
Dobru prođu na hrvatskom tržištu tijekom prva tri ovogodišnja mjeseca imali su i Opel Astra, Renault Megane, Volkswagen Golf, Renault Clio, Volkswagen Polo itd.
Zagrebačka regija predvodi
Najviše automobila tijekom prvog tromjesečja prodano je u zagrebačkoj regiji – 3.921 ili 27,4 posto ukupne prodaje. Slijede Primorsko-goranska, Splitsko-dalmatinska i Osječko-baranjska županija, a na dnu su Ličko-senjska, Virovitičko-podravska i Požeško-slavonska županija.