Predsjednik uprave DocStoc-a, Jason Nazar, našao se u takvoj situaciji. No, u tjedan dana došao je do rješenja, piše Inc.
7 dana za razmišljanje, 5 minuta za predstavljanje ideje
DocStoc je web stranica koja malim poduzetnicima nudi različite alate i dokumente za uspješno poslovanje. Nakon četiri godine rada, utemeljitelj portala Jason Nazar, trebao je novu ideju kojom bi posao podignuo na višu razinu. Kako do nje? Inspiriran pričom o nastanku Twittera, Nazar se odlučio poslužiti istom strategijom.
Svojih četrdeset zaposlenika podijelio je u male grupe i dao im tjedan dana da dođu s novom, ubojitom poslovnom idejom. Imat će pet minuta za predstavljanje ideje ostatku kompanije te prosudbenoj komisiji. Nakon tjedan dana dobio je rješenje: Licenciju 123, online resurs koji, u tri koraka, poduzetnicima omogućava da saznaju koje im dozvole trebaju za pokretanje bilo kojeg biznisa u njihovom gradu. Izvještaj s detaljima korisnike košta 10 dolara.
Praktični savjeti
1. Jasno definirajte parametre.
Nazarovi kriteriji su, osim vremenskog perioda od tjedan dana, bili sljedeći: nova ideja u prvoj godini trebala bi donijeti zaradu od milijun dolara, a proizvod treba biti kreiran u roku od tri mjeseca.
2. U timove udružite ljude koji inače ne rade zajedno.
Primjerice, inženjere i poslovnjake. Ako u takvim okolnostima ne dođe do novih ideja, bez obzira na to, smatra Nazar, vrijeme je dobro iskorišteno.
3. Dajte događaju odgovarajuću važnost.
Ako tražite od zaposlenika, ne samo da nastave s uobičajenim radom, nego da donesu nove, velike ideje, organizirajte poseban događaj. Najbolje ideje nagradite, a možete organizirati i prigodnu proslavu.
4. Obratite pozornost na to koju ideju ostali zaposlenici smatraju najboljom.
Svi su u kompaniji mislili kako je najbolja ideja Licencija 123. No, žiri se nije složio. Na kraju je najboljom proglašena druga ideja. Mjesec dana kasnije, prilikom ponovnog procjenjivanja prioriteta tvrtke, Nazar je aktivirao Licenciju 123 i krenuo u njenu realizaciju.