Covid – 19 praktički preko noći promijenio je život u Hrvatskoj. Susretanje s krizom dovelo je do pustošenja polica trgovina, a među najtraženijim potrepštinama je toaletni papir. S porastom potražnje, porasla je i proizvodnja papirne konfekcije u domaćoj kompaniji iz Zagreba, Delt papir d.o.o. Njihov brend Ola’la, ali i papirna konfekcija trgovačkih marki, zadnjih tjedana proizvodi se do maksimalnih kapaciteta.
„Željeli bismo osigurati našim sugrađanima, kao i svim stanovnicima Hrvatske, da u svakom trenutku imaju dostatne količine toaletnog papira na policama dućana. Naša proizvodnja radi puno, ali smo sretni jer možemo pomoći u ovo doba krize s kakvom se dosad moderni svijet nije susreo“, rekao je suvlasnik Kruno Kišak.
„Osim što smo našim zaposlenicima, koliko je god to moguće, osigurali rad od kuće, tako se brinemo i o našim radnicima u proizvodnji. Osiguravamo dovoljan razmak i minimalan kontakt s drugim kolegama, svi zaposlenici nose zaštitnu opremu i maske koje mijenjaju na dnevnoj bazi. Mjesta čestih doticaja dezinficiraju se svakih 2 sata, a cjelokupan prostor na dnevnoj bazi. Sigurnost naših radnika na prvom nam je mjestu. Također, dajemo sve od sebe da građanstvu pružimo dovoljno toaletnog papira“, nadovezao se suvlasnik Alen Krajačić.
Premda je uvoz celuloze otežan, uprava Delt papira d.o.o. maksimalno se trudi upotrijebiti sve zalihe za što veću proizvodnju i distribuciju do polica trgovina. Domaća proizvodnja, stoga, može i mora biti stup hrvatskog gospodarstva. Doba krize uzrokovane koronavirusom pokazuje da ima pozitivnih primjera hrvatskog poduzetništva koji svakodnevno opskrbljuju stanovništvo nužnim proizvodima. Pokazalo se kako je toaletni papir prvi samom vrhu potražnje. Kriza će sigurno iznjedriti mnogo pozitivnosti, a svijetla točka hrvatskog gospodarstva je i tvrtka Delt papir d.o.o., kojoj želimo zahvaliti na velikom trudu u nezahvalna vremena.