Prema intervjuu koji je Foursquareov suosnivač Dennis Crowley dao za Wall Street Journal, njegova lokacijska društvena mreža ponudit će svojim korisnicima kupone za grupnu kupovinu, a zarađivat će od provizija.
– Želimo vidjeti kako će reagirati naši korisnici – ističe Crowley.
Foursquare kao marketinški medij trenutno koristi preko pola milijuna trgovaca, malih i srednjih poduzeća, koji uglavnom putem takozvanih specialsa korisnike nagrađuju za prijavljivanje na njihovim lokacijama. Foursquare od te usluge još uvijek ne ostvaruje prihode jer je potpuno besplatna.
Foursquare trenutno broji preko 10 milijuna korisnika, a nedavno je iz fondova povukao dodatnih 50 milijuna dolara nakon čega mu je vrijednost porasla na 60 milijuna. Tvrtka s vrlo malim prihodima od nove suradnje očekuje njihov rast, a očekuju to i investitori koji su u tu startup kompaniju „ulupali“ milijune dolara.
Lokacijski marketing postaje trend koji tvrtke ne mogu ignorirati