Lifestyle

Udružuju se globalni igrači – Foursquare pomoću Groupona želi unovčiti strelovit rast

Brzorastuća lokacijska društvena mreža Foursquare osmislila je novi način za kapitalizaciju svog strelovitog rasta. Točnije, primijenit će već isprobani model grupne kupovine, tako što će objavljivati ponude globalnih igrača poput Groupona i Living Socijala.

Brzorastuća lokacijska društvena mreža Foursquare osmislila je novi način za kapitalizaciju svog strelovitog rasta. Točnije, primijenit će već isprobani model grupne kupovine, tako što će objavljivati ponude globalnih igrača poput Groupona i Living Socijala.

Prema intervjuu koji je Foursquareov suosnivač Dennis Crowley dao za Wall Street Journal, njegova lokacijska društvena mreža ponudit će svojim korisnicima kupone za grupnu kupovinu, a zarađivat će od provizija.

– Želimo vidjeti kako će reagirati naši korisnici – ističe Crowley.

Foursquare kao marketinški medij trenutno koristi preko pola milijuna trgovaca, malih i srednjih poduzeća, koji uglavnom putem takozvanih specialsa korisnike nagrađuju za prijavljivanje na njihovim lokacijama. Foursquare od te usluge još uvijek ne ostvaruje prihode jer je potpuno besplatna.

Foursquare trenutno broji preko 10 milijuna korisnika, a nedavno je iz fondova povukao dodatnih 50 milijuna dolara nakon čega mu je vrijednost porasla na 60 milijuna. Tvrtka s vrlo malim prihodima od nove suradnje očekuje njihov rast, a očekuju to i investitori koji su u tu startup kompaniju „ulupali“ milijune dolara.

Lokacijski marketing postaje trend koji tvrtke ne mogu ignorirati

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version