Uključite se u veliko digitalno istraživanje hrvatskih kompanija

Kakve aktivnosti provode hrvatske kompanije po pitanju digitalne transformacije, koji su im prioriteti u području tehnologije, organizacijske kulture, marketinga i edukacija te kakav utjecaj krize očekuju na buduće poslovne aktivnosti, neka su od pitanja na koja nastoji odgovoriti Digital Leadership istraživanje koje provodi revizorsko-konzultantska kompanija EY u suradnji s Algebra MBA studijem.

Cilj istraživanja jest bolje razumijevanje i dobivanje uvida u trenutne aktivnosti digitalne transformacije hrvatskih kompanija, kao i u očekivani utjecaj COVID-a 19 na buduće poslovne aktivnosti.

„Često s klijentima razgovaramo o digitalnoj transformaciji i dugoročnim planovima digitalizacije poslovanja, a u posljednjih tri mjeseca imali smo priliku vidjeti koliko se brzo organizacije mogu prilagoditi novonastalim situacijama i digitalizirati procese čija bi digitalizacija inače trajala mjesecima. Vidimo kako se puno toga promijenilo, želimo istražiti što se promijenilo u područjima tehnologije, organizacijske kulture, prioritetima edukacija, pristupa marketingu i razvoju proizvoda, te na kraju kako su promijenjeni strateški prioriteti transformacije u proteklom periodu“, rekao je Jan Jurjević, stariji konzultant u Odjelu za korisničko iskustvo, digital i umjetnu inteligenciju u EY-u Hrvatska.

U EY-u vjeruju kako je važno dobiti sliku trenutnog stanja transformacije i prioriteta za buduće razdoblje, jer se samo konstantnom transformacijom mogu osigurati kapaciteti i preduvjeti organizacije za nove promjene, nove tehnologije i nove potrebe korisnika i klijenta. „U smislu transformacije, zapravo je ključna promjena mindseta i kultura organizacija koja je primarno u rukama ljudi koji čine organizacije, tehnološka rješenja su samo način ubrzavanja procesa, nikako sama sebi svrha,“ dodaje.

Istraživanje ispituje i ulogu organizacijske kulture i marketinga u procesu digitalne transformacije, kao i aktivnosti u području edukacije i razvoja zaposlenika, te se nastoji razumjeti način razmišljanja kompanija i njihovog menadžmenta u vrijeme kada poslovanje uvelike ovisi upravo o digitalnoj transformaciji. Dok sve više tvrtki promišlja o načinima poboljšanja sustava za dugoročnu otpornost poslovanja na izvanredne situacije, saznanja ovog istraživanja mogu uvelike doprinijeti donošenju odluka. „Sudionici u istraživanju dobivaju povratne informacije o stanju digitalne transformacije kod svih, ali i sebi sličnih organizacija po sektoru ili veličini. Te informacije mogu služiti i kao motivacija i inspiracija za prioritete u budućem izazovnom razdoblju koje je pred nama te pomoći organizacijama osigurati stabilno poslovanje i održivi rast,“ zaključuje Jan Jurjević i dodaje kako će dobiveni i analizirani rezultati moći poslužiti i kao dobra podloga za predlaganje mjera i projekata za izgradnju otpornosti, na osnovu kojih bi se mogla povlačiti EU sredstva iz interventnog instrumenta „Next Generation EU“ iz kojeg će Hrvatska na raspolaganju imati oko 10 milijardi eura.

Projekt istraživanja prepoznale su i podupiru Hrvatska gospodarska komora i sektorska udruga HUP-a za informatičke i komunikacijske djelatnosti. Istraživanje je otvoreno do 9. srpnja nakon čega će rezultati i analiza biti podijeljeni sa svim sudionicima kako bi im pomogli u procesu digitalne transformacije i pripremi za nadolazeću poslovnu eru. Za popunjavanje ankete potrebno je izdvojiti svega desetak minuta vremena, a pristupiti joj se može putem linka.

Podijeli

Odgovori

Top