Istraživanje koje su provela sveučilišta Minnesote i Wellesleya, dokazalo je kako popularni torrenti ipak nisu utjecali na basnoslovne zarade filmova u kinima.
“Kad je riječ o izboru između kino dvorana i piratski preuzetih filmova, stanovnici SAD-a odlučuju se za kino”, ustvrdili su istraživači.
Na svjetskoj su razini torrenti filmskoj industriji ipak preuzeli dio kolača. Izvan SAD-a je od pojave torrenta prije desetak godina, primijećen pad prodaje kino karata od 7%.
Razlog tome djelomično se krije i u kašnjenju početka distribucije filmova izvan SAD-a. Što filmu treba više vremena da iz američkih kina stigne u europska, to će se više gledatelja odlučiti za ilegalni download, što svjedoči o velikom utjecaju internetskog marketinga tvornice snova.
Kao primjer je u istraživanju naveden primjer filma “The Muppets” koji je u britanska kina stigao s tri mjeseca zakašnjenja u odnosu na američku premijeru. Obzirom na intenzivnu marketinšku kampanju mjesecima prije premijere, mnogi Britanci nisu mogli dočekati službenu premijeru te su se okrenuli ilegalnim izvorima.
Činjenica kako se u SAD-u za ilegalno preuzimanje filmova odlučuje tek 7% gledatelja, sugerira kako bi Hollywood trebao razmotriti svoju marketinšku strategiju te se umjesto lobiranja za drakonske zakone, zalagati za istovremeno prikazivanje filmova na matičnom tržištu i ostatku svijeta.