Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Izdvojeno

Unatoč piratstvu, zarada Hollywooda ostala nepromijenjena

Nedavno provedeno akademsko istraživanje pokazalo je kako ilegalno preuzimanje filmova s interneta nije utjecalo na prihode na američkim kino blagajnama, javlja Mashable.

Nedavno provedeno akademsko istraživanje pokazalo je kako ilegalno preuzimanje filmova s interneta nije utjecalo na prihode na američkim kino blagajnama, javlja Mashable.

Istraživanje koje su provela  sveučilišta Minnesote i Wellesleya, dokazalo je kako popularni torrenti ipak nisu utjecali na basnoslovne zarade filmova u kinima.

“Kad je riječ o izboru između kino dvorana i piratski preuzetih filmova, stanovnici SAD-a odlučuju se za kino”, ustvrdili su istraživači.

Na svjetskoj su razini torrenti filmskoj industriji ipak preuzeli dio kolača. Izvan SAD-a je od pojave torrenta prije desetak godina, primijećen pad prodaje kino karata od 7%.

Razlog tome djelomično se krije i u kašnjenju početka distribucije filmova izvan SAD-a. Što filmu treba više vremena da iz američkih kina stigne u europska, to će se više gledatelja odlučiti za ilegalni download, što svjedoči o velikom utjecaju internetskog marketinga tvornice snova.

Kao primjer je u istraživanju naveden primjer filma “The Muppets” koji je u britanska kina stigao s tri mjeseca zakašnjenja u odnosu na američku premijeru. Obzirom na intenzivnu marketinšku kampanju mjesecima prije premijere, mnogi Britanci nisu mogli dočekati službenu premijeru te su se okrenuli ilegalnim izvorima.

Činjenica kako se u SAD-u za ilegalno preuzimanje filmova odlučuje tek 7% gledatelja, sugerira kako bi Hollywood trebao razmotriti svoju marketinšku strategiju te se umjesto lobiranja za drakonske zakone, zalagati za istovremeno prikazivanje filmova na matičnom tržištu i ostatku svijeta.


Napisao

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Lifestyle

Donosimo vam nekoliko navika uspješnih i poznatih poduzetnika koje vam mogu pomoći da i vi osnažite svakodnevne rutine.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.