Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Poduzeća

Upoznajte K.I.N.D. kolektiv

Ideja za formiranje kolektiva rodila se iz potrebe da klijentima ponudimo sveobuhvatna rješenja kada je planiranje i provedba kampanja u pitanju.

Andrea Mulder / Photo Art

Start-upovi, osobe koje tek pokreću svoj brend, ali i tvrtke koje žele promovirati nove usluge u javnosti ponekad imaju problem na jednom mjestu pronaći stručnjake iz različitih područja za predstavljanje njihovih proizvoda. Stoga je outsourcing ili udruživanje profesionalaca zadnjih godina postao poslovni model koji diktira trendove jer klijenti traže „ključ u ruke“ i najkvalitetnije usluge u promociji svojeg brenda i/ili poslovanja.

Zato od svibnja 2023. godine na hrvatskoj marketinškoj sceni počinje djelovati KIND kolektiv. Riječ je o poduzetnicama iz različitih područja poslovanja poput PR-a, art direkcije, digitalne komunikacije, novinarstva i strateškog planiranja koje su oformile kolektiv kako bi potencijalnim klijentima mogle pružiti sveobuhvatna komunikacijska rješenja. 

Kolektiv čine Marija Margareta Klika – konzultantica za odnose s javnošću, Lana Kasić – social media konzultantica, Andrea Filipović – fotografkinja i art direktorica, Nikolina Petan – urednica i content kreatorica te Maja Grakalić – dizajnerica usluga i futurologinja specijalizirana za strateško planiranje usluga i istraživanje korisničkih potreba i dizajn usluga.

Iz KIND kolektiva poručuju: “Ideja za formiranje kolektiva rodila se iz potrebe da klijentima ponudimo sveobuhvatna rješenja kada je planiranje i provedba kampanja u pitanju. Uz kampanje provodimo i razne edukacije te radionice pa se tako u našem portfoliju usluga mogu pronaći medijski trening, LinkedIn edukacija, inovativne Design thinking te Strategic foresight radionice uz pomoć kojih identificiramo trendove i neizvjesnosti koje utječu na budućnost usluga naših klijenata. Naša posebnost je u našoj agilnosti – što znači da klijent sam, ovisno o svojim potrebama, može odabrati cijeli kolektiv za svoje potrebe ili samo pojedini dio naših usluga, primjerice, art direkciju i digitalni marketing ili PR i content.“


Pročitajte još:

Marketing i prodaja

Kod vođenja prodajnih razgovora dobro obučen prodavač ne prelazi odmah na stvar tj. ne počinje prodavati odmah jer zna da je za uspješnu prodaju...

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Ljudski resursi

U prilogu donosimo 7 koraka pomoću kojih ćete djelovati uvjerljivo, te se prezentirati i pokazati kako ste osoba koja posjeduje integritet.

Novosti

Pitate se kako ostvariti bilo koji cilj. Što učiniti drukčije?

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.