Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Upravljanje biznisom

Upravljanje konfliktima – kako uspješno riješiti probleme u timu?

Međusobni odnosi neizostavno rezultiraju interakcijom i konfliktom. Kolika je cijena konfliktnih situacija koje se svakodnevno javljaju unutar kompanija? Konflikata s klijentima, dobavljačima, među odjelima unutar kompanije, među djelatnicima?

Međusobni odnosi neizostavno rezultiraju interakcijom i konfliktom. Kolika je cijena konfliktnih situacija koje se svakodnevno javljaju unutar kompanija? Konflikata s klijentima, dobavljačima, među odjelima unutar kompanije, među djelatnicima?

Međusobni odnosi neizostavno rezultiraju interakcijom i konfliktom. Konflikt se javlja kao rezultat odnosa između dvije osoba ili grupa u nekom poduzeću i ne mora nužno biti negativan. Konflikt u organizaciji se može promatrati s više aspekata i može biti poticaj za razrješenje problema i nejasnoća. Za konflikt su potrebne najmanje dvije strane, strane u konfliktu mogu biti pojedinci, grupe, poduzeća ili različiti interesi.

Konflikte treba riješiti, ne zataškati

Jedna od najvažnijih aktivnosti menadžmenta je umijeće održavanja pravilnih i ujednačenih odnosa između svih sudionika koji sudjeluju u organizaciji. Menadžer najčešće nije ni svjestan konflikata koji tinjaju u njegovu timu, a i kad sazna za konflikt najčešće ga zataška ili prepusti konflikta zaposlenicima da ga međusobno riješe.

Takvi konflikti rijetko se riješe konstruktivno i stalna su prijetnja međuljudskim odnosima i efikasnosti samog tima. Što je veći pritisak za izvršenjem zadataka u poduzeću, to je i veći stupanj konflikta.
Sve navedene čimbenike treba pravovremeno uočavati, otkriti njihove utjecaje i moguću situaciju konflikta iskoristiti kao moguću prednost.

Budući da se konflikt definira kao nesklad između dviju ili više osoba ili grupa, a u poduzeću je on sastavni dio odnosa između zaposlenih pojedinaca unutar neke grupe ili između radnih grupa, odnosno organizacijskih jedinica, može se zaključiti da je organizacijski konflikt dio obaveza, zadataka i napora koje mora riješiti menadžer na putu ukoliko želi uspješno voditi poduzeće.

Tips and tricks

Različiti stilovi ponašanja pri rješavanju konflikata:

Natjecanje – rješavanje konflikata zadovoljavajući vlastite potrebe na štetu drugih
Suradnja – rješavanje konflikata tražeći pogodno rješenje za sve strane
Kompromis – svaka strana napravi određeni ustupak
Izbjegavanje – rješavanje konflikata povlačenjem ili suzdržavanjem
Prilagodba – rješavanje konflikata postavljajući potrebe i brige drugih osoba iznad vlastitih

Ovisno o situaciji i ciljevima koje želite postići odabrat ćete na koji način želite riješiti konflikt.

I zapamtite:

• Konflikt je prirodan, normalan, neizbježan i nužan.
• Prepoznaj razlike, poštuj ih i korisno upotrijebi.
• Uzmi vrijeme za “korak nazad” i razmišljanje.
• Usredotoči se na problem a ne na ljude.

Izvor: (www.she.hr)


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.