Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

U uredu punom žena…

Livermore osobno nikada nije vidio problem u radu sa ženskim kolektivom, ali smatra da je u pitanju jedinstveno iskustvo.

Tijekom svoje 15-godišnje karijere, David Livermore je primarno radio u ženskim kolektivima, a imao je i šefice. Kada je i sam postao šef, uglavnom je radio sa ženskim timovima, a priznaje da su muški kolege bili rijetkost. Neki su, kaže, uspjeli izdržati svega par godina. Iako nisu kolegice bile razlog tome, David ističe da se neki muškarci nisu osjećali ugodno pred činjenicom da uredom dominiraju žene.

Livermore osobno nikada nije vidio problem u radu sa ženskim kolektivom, ali smatra da je u pitanju jedinstveno iskustvo. Na HubPages podijelio je svoje savjete o tome kako raditi sa ženama, naglašavajući pritom da nikoga ne želi uvrijediti, već pomoći ljudima da se bolje razumiju i lakše surađuju, umjesto da ih razlike razdvajaju.

Iako su savjeti prvenstveno namijenjeni muškarcima, žene također mogu naučiti nešto iz njih, smatra Livermore.

Pa, da vidimo što to on savjetuje o tome kako raditi u uredu koji se većinom sastoji od kolegica:

1) U jednom trenutku te vole, u drugom mrze

“Primjećujem da muškarci većinu vremena koegzistiraju, dok žene imaju drugačiji odnos sa svojim kolegama/kolegicama. U jednom trenutku ponašaju se kao da ste najbolji prijatelji, a već u sljedećem vas gledaju izbjegavati pod svaku cijenu”, kaže David i navodi primjer dvije kolegice koje su isprva bile prijateljice, a zatim više nisu razgovarale. “Događa se. Samo im dajte vremena da se ohlade”, zaključuje.

2) Čuvajte se uredskih romansi

Livermore ističe da su žene sklone češće izražavati svoje osjećaje za vrijeme trajanja uredske romanse. “Pokušavaju biti diskretne, ali na kraju sa svima podijele informaciju. Muškarci istovremenu pokušavaju sve poreći. Djevojke vole pričati, stoga su uredske romanse nešto o čemu će se pričati. Strogo preporučujem da ih izbjegavate. Ako veza završi na loš način, možete se naći u vrlo neugodnom radnom okruženju”, upozorava Livermore.

3) Pazite na kontakt očima

“Kada razgovarate sa ženama, gledajte ih u lice. Očito, ne možete si pomoći da ne vidite cijelu figuru, nemoguće je stalno gledati nekoga u oči, ali barem pokažite toliko poštovanja da što češće održavate kontakt očima”, savjetuje David i napominje da je to dobra preventiva od optužbi za seksualno uznemiravanje.

4) Oni dani u mjesecu

“Iskreno, nisam radio s kolegicom koja o tome nije otvoreno pričala. Nisam znao procijeniti kada je točno to doba u mjesecu. Unatoč tome što smo godinama radili zajedno, ponašale su se uvijek jednako. Ipak, ponekad će žene otvoreno govoriti o ženskim problemima, posebno ako žele savjet druge žene”, napominje David.

5) Žene znaju biti vrlo emotivne

Ističe i da žene svoje osobne probleme donose u ured. Mogu plakati, uzrujati se i dozvoliti da njihov privatni život utječe na ono što se događa u uredu. Isto se može reći i za muškarce, ali žene su u tome daleko transparentnije, primjećuje Livermore. “Potrudite se pokazati suosjećanje, bez obzira na problem”, savjetuje.

6) Žene ponekad ne znaju reagirati na muškarca u uredu

“Radio sam s jednom kolegicom koja nije znala što bi sa mnom, naprosto zato što sam muškarac. Imala je osjećaj da ne može razgovarati o određenim temama kad sam ja u blizini ili je birala riječi”, prisjeća se.

7) Pripremite se da ćete biti ‘jedna od cura’

“Stalno čujem ‘cure u uredu’ i druge slične izjave od kolega koji ne rade s nama u uredu. A zatim radi mene pokušavaju ispraviti to što su rekli”, prepričava David i upozorava: ako ste jedini muškarac u uredu, očekujte da ćete biti ‘jedna od cura’.

8) Žene se lako uvrijede

“Pazite što govorite svojim kolegicama, jer ih je lako uvrijediti. Kada sam imao neutralne komentare ili čak bezazlene šale, znao sam biti pozvan na razgovor sa šefom jer su neke od kolegica bile uvrijeđene. Pazite na riječi”, upozorava David.

9) Tračanje, tračanje, tračanje

Muškarci mogu tračati, ali žene to rade češće i zbog toga uzrokuju veće probleme, smatra David. “Vidio sam nekoliko jednostavnih izjava koje su bile izokrenute do neprepoznatljivosti i, u trenutku kada su počele kružiti uredom, više nisu imale veze s nikakvom istinom. Budite oprezni s informacijama koje čujete i nemojte nasjedati na tračeve”, savjetuje David.

10) Žene mogu biti puno teže od muškaraca

Povrh svega rečenog, smatra Livermore, sa ženama može biti daleko teže raditi nego s muškarcima. Stoga, iako napominje da je rad s ljudima izazovan bez obzira na spol, Livermore donosi nekoliko savjeta za sve one koji rade u primarno ženskom uredu:

  • Pripazite na komentare oko odijevanja

Ako u uredu postoje pravila odijevanja, oprezno ih spomenite, posebno ako ste muškarac.

  • Pokažite razumijevanje za ženske probleme

Ponekad će žene izostati s posla radi nekih problema koje imaju. Pokažite razumijevanje, posebno ako ste muškarac. Jednom sam prilikom prigovorio jednoj zaposlenici da obavlja manje posla nego inače. Nisam znao da je imala spontani pobačaj. Saznao sam to tek kada je jedna njezina kolegica stala u njenu obranu i prilično me ljutito napala.

  • Žene će upotrijebiti sve moguće emocije protiv vas

Kada sam morao razgovarati s nekom zaposlenicom, nastojala je upotrijebiti različite emocije kako bi isprovocirala moju reakciju. Plakala je, uzrujavala se, vikala, ponašala se obrambeno itd. Muškarci to obično ne rade. Ili prihvate problem ili se naljute. Naučio sam ostati smiren kada bih razgovarao o problemima vezanim uz ponašanje na poslu.

  • Pružajte pohvale

U većini slučajeva muškarci dođu, odrade posao i idu kući. Žene, s druge strane, žele dobiti pohvalu za dobro obavljen posao. Jedan od prigovora koje sam čuo isključivo od žena je taj da žele dobivati pohvale.

Izvor: MojPosao.net


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.