Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Uskoro novih petsto radnih mjesta u centru Supernova Zagreb

S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.

S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.

Otvorenjem shopping centra i parka Supernova Zagreb, koje je najavljeno u svibnju 2014. godine, Supernova će povećati svoj utjecaj u Hrvatskoj, budući da već djeluje u Slavonskom Brodu, Karlovcu, Varaždinu, Sisku, Šibeniku i Zadru. Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina. Osim u Hrvatskoj, Grupacija djeluje još u Austriji, Sloveniji i Srbiji, dok djelatnosti Supernove obuhvaćaju, između ostalog, razvoj projekata, vođenje izgradnje te vođenje centara.

Supernova u Hrvatskoj pojavila se 2008. godine kada je u Slavonskom Brodu otvoren prvi u nizu shopping centara ovog branda, a godinu dana kasnije i prvi shopping park. Nakon toga su uslijedili shopping parkovi u Varaždinu, Sisku i Šibeniku, kombinacija shopping centra i shopping parka u Karlovcu te shopping centar u Zadru.

Supernova je, u više od šest godina svog postojanja u Hrvatskoj, zaposlila preko tisuću ljudi što ima poseban značaj u gradovima s visokom nezaposlenošću.

Rast financijskog poslovanja, broj posjetitelja i pripadajuće nagrade najbolji su pokazatelj uspjeha Supernove u Hrvatskoj. Za primjer, Shopping park Varaždin 2010. godine primio je ACROSS AWARD nagradu kojom je prepoznat kao jedan od pet najinovativnijih trgovačkih objekata u srednjoistočnoj i jugoistočnoj Europi, a u okviru projekta Najbolje u Hrvatskoj ocijenjen je kao vodeća županijska lokacija. Također, ističemo da Supernova Zadar  bilježi  prosječnu mjesečnu posjećenost od gotovo pola milijuna ljudi.

Ponuda Supernove u Hrvatskoj broji više od sto pedeset trgovina i lokala u svim shopping centrima i shopping parkovima, s Intersparom kao primarnim trgovačkim lancem.

S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Financije

Nova godina, novi uvjeti za odlazak u mirovinu  – zvuči kao loš novogodišnji dar, zar ne?

Novosti

Instagram je službeno ovog vikenda predstavio novu dimenziju objava, prelazeći s kvadratnog na pravokutni format.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.