Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Uskoro novih petsto radnih mjesta u centru Supernova Zagreb

S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.

S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.

Otvorenjem shopping centra i parka Supernova Zagreb, koje je najavljeno u svibnju 2014. godine, Supernova će povećati svoj utjecaj u Hrvatskoj, budući da već djeluje u Slavonskom Brodu, Karlovcu, Varaždinu, Sisku, Šibeniku i Zadru. Supernova shopping centri su vođeni od strane austrijske grupacije m2 koja djeluje kao holding i pruža usluge u sektoru nekretnina. Osim u Hrvatskoj, Grupacija djeluje još u Austriji, Sloveniji i Srbiji, dok djelatnosti Supernove obuhvaćaju, između ostalog, razvoj projekata, vođenje izgradnje te vođenje centara.

Supernova u Hrvatskoj pojavila se 2008. godine kada je u Slavonskom Brodu otvoren prvi u nizu shopping centara ovog branda, a godinu dana kasnije i prvi shopping park. Nakon toga su uslijedili shopping parkovi u Varaždinu, Sisku i Šibeniku, kombinacija shopping centra i shopping parka u Karlovcu te shopping centar u Zadru.

Supernova je, u više od šest godina svog postojanja u Hrvatskoj, zaposlila preko tisuću ljudi što ima poseban značaj u gradovima s visokom nezaposlenošću.

Rast financijskog poslovanja, broj posjetitelja i pripadajuće nagrade najbolji su pokazatelj uspjeha Supernove u Hrvatskoj. Za primjer, Shopping park Varaždin 2010. godine primio je ACROSS AWARD nagradu kojom je prepoznat kao jedan od pet najinovativnijih trgovačkih objekata u srednjoistočnoj i jugoistočnoj Europi, a u okviru projekta Najbolje u Hrvatskoj ocijenjen je kao vodeća županijska lokacija. Također, ističemo da Supernova Zadar  bilježi  prosječnu mjesečnu posjećenost od gotovo pola milijuna ljudi.

Ponuda Supernove u Hrvatskoj broji više od sto pedeset trgovina i lokala u svim shopping centrima i shopping parkovima, s Intersparom kao primarnim trgovačkim lancem.

S obzirom na to da je za projekt Supernova Zagreb, u koji je uloženo 50 milijuna eura, planirano petsto radnih mjesta te da je sad već devedeset posto prostora zakupljeno, realno je očekivati nastavak pozitivnog trenda ovog branda u Hrvatskoj.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.