Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Uspješno provedeno drugo izdanje inicijative „od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica“

Tetra Pak® je zaključio drugo izdanje edukativne inicijative „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica“ održane u Zagrebu u razdoblju od 19. studenoga do 4. prosinca.

Tetra Pak® je zaključio drugo izdanje edukativne inicijative „Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica“ održane u Zagrebu u razdoblju od 19. studenoga do 4. prosinca. U sklopu kampanje, osmišljene u svrhu promicanja odvajanja i recikliranja višeslojne kartonske ambalaže za napitke te kako bi se ukazalo na to da svatko od nas može doprinijeti kružnom gospodarstva, potrošačima je u odabranim Super Konzum prodavaonicama podijeljeno više od 1800 Lucart EcoNatural paketa recikliranih maramica proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže.

Potrošači su na ovaj način imali priliku u praksi vidjeti „drugi život“ ambalaže. Naime, iskorištenoj ambalaži može se dati drugi život ako potrošači njome pravilno rukuju nakon što se proizvod konzumira, što upravo dokazuju ove maramice izrađene od kartonskog dijela višeslojne kartonske ambalaže. Inicijativi su se ponovno pridružili partneri tvrtke Tetra Pak: Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart.

„Želimo nastaviti naglašavati važnost pravilnog odvajanja i recikliranja višeslojne kartonske ambalaže. Stoga smo nakon uspješno provedenog pilot projekta na početku ove godine ponovno proveli edukativnu kampanju “Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica” u suradnji s našima partnerima. Nadamo se da će kampanja postati tradicionalna te donijeti promjenu, educirajući korisnike o važnosti pravnog odvajanja i recikliranja otpada,“ komentirao je Željko Samodol, voditelj tvrtke Tetra Pak u Hrvatskoj.

Pročitajte još:

DOP

Vodeća domaća prehrambena kompanija Vindija na svoju kartonsku ambalažu za sokove i mlijeko prva u Hrvatskoj uvodi neodvojivi čep LightWing 30 tvrtke Tetra Pak....

Edukacija

Kampanja nastoji educirati potrošače o koracima koje trebaju poduzeti kako bi ambalažu pripremili za daljnje recikliranje: podignuti rubove, spljoštiti ambalažu, te ju na kraju...

DOP

Imajući u ruci reciklirani proizvod od Tetra Pak kartonske ambalaže potrošači su u praksi mogli vidjeti „drugi život” ambalaže te istodobno dobiti uvid koje...

DOP

Vrijednost inicijative su prepoznali partneri Tetra Paka - tvrtke Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart te koji su se pridružili kampanji

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.