Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Utjecaj krize u zrakoplovnoj industriji na zrakoplovne nesreće

Statistički gledano, putovanje zrakoplovom najsigurniji je način putovanja. U postocima, veće su šanse da vas udari grom nego da doživite zrakoplovnu nesreću. Ipak, na visini od 10.000 metara statistički podaci ne izgledaju najuvjerljivije, pogotovo u svjetlu velikih nesreća koje su se dogodile proteklih mjeseci.

Statistički gledano, putovanje zrakoplovom najsigurniji je način putovanja. U postocima, veće su šanse da vas udari grom nego da doživite zrakoplovnu nesreću. Ipak, na visini od 10.000 metara statistički podaci ne izgledaju najuvjerljivije, pogotovo u svjetlu velikih nesreća koje su se dogodile proteklih mjeseci.

Smanjivanja troškova zrakoplovnih kompanija zbog ekonomske krize vjerojatno je povezano s nesrećama, misle stručnjaci. U prvom polugodištu 2009. godine u nesrećama je poginulo 479 putnika.

Većina nesreća zbog “ljudskog faktora”

– Oko 70 posto zrakoplovnih nesreća događa se zbog ljudskog faktora. To znači pogreška pilota, manjak treninga ili previdi tehničkih službi i održavanja – objašnjava Carlos Limon, predsjednik IFALPA-e, Međunarodnog saveza pilota osnovanog u Londonu.

Limon smatra da iako kriza ne bi smjela utjecati na sigurnost, u mnogim zemljama gdje zakoni nisu dobri ili se ne provode do propusta zbog štednje ipak dolazi.

– Postoji direktna veza između zrakoplovnih nesreća i financijske krize, zbog krize pati sigurnost letenja – drži kongresmen i umirovljeni predsjednik meksičkoga pilotskog sindikata Jesus Ramirez Stabros te naglašava:

– Kao i sve industrije, i zrakoplovna ima svoje troškove. Krizna vremena zahtijevaju redukcije troškova. Na gorivu se ne može štedjeti pa se pokušava uštedjeti na kolektivnim ugovorima tehničkih službi i održavanja.

Statistika ne laže

Za takve teorije postoji i statistička potvrda. U prošlom su desetljeću godine s najviše zrakoplovnih nesreća 2002. sa 702 poginulih, 2005. sa 769 poginulih te prva polovica 2009. godine sa 479 poginulih putnika. U toj crnoj statistici nisu letjelice i zrakoplovi manjih veličina.

Godina 2002. ostala je zapamćena po terorističkom napadu na New York. Godine 2005. kriza je zahvatila taj gospodarski sektor. Povećanje tarifa i zakonske prilagodbe dovele su dvije najveće američke zrakoplovne kompanije, United Airlanes i US Airways, do bankrota.

– Kada su troškovi visoki, gdje možete uštedjeti? Troškovi goriva fiksni su. Ostaju plaće, trening pilota i ostalog osoblja, a to je ono što nas brine – završava Limon.


Napisao

Financije

Iako je većina od nas upoznata s pojmom feng shui, ta je životna filozofija još uvijek velika nepoznanica, a stručnjaci tvrde kako je upravo...

Ekonomija

Biznis je težak. Ako ga ne razumijete onda je još teži. Ako jurite samo kratkoročnu novčanu korist onda vjerojatno nećete uspjeti.

Lifestyle

Kako biti samopouzdaniji? “Isprogramirajte” svoj mozak na ovih 7 znanstveno provjerenih načina.

Marketing i prodaja

Jednom kada ovladamo vještinom prodaje, naučimo istraživati potrebe klijenta, usavršimo korake prodajnog lijevka, izvježbamo postavljati prava pitanja i zaključivati prodaju, kao da se sve...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.