Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Edukacija

Uz Dan Europe Hrvatska proglašava najbolje franšize: kome će pripasti Franchise Brand Leader Award 2023?

Ovogodišnja, treća po redu Svečanost dodjele nagrade, održat će se 10. svibnja u Hotelu International Zagreb.

Hrvatska će na Dan Europe, 10. svibnja, proglasiti ne samo najbolje franšizne sustave, nego i nacionalnog pobjednika, Franšizu godine 2023, koja će se natjecati i predstavljati Hrvatsku na izboru za najbolju europsku franšizu, The 2024 European Franchise Award, u Bruxellesu, 10. listopada 2024.

Ovogodišnja, treća po redu Svečanost dodjele nagrade, održat će se 10. svibnja u Hotelu International Zagreb, a uoči same dodjele, svoja iskustva i znanja podijelit će s predstavnicima poslovne zajednice tri iznimna govornika:

  • John P. Heyes, USA, Chairman of Titus Center for Franchising Palm Beach Atlantic University: Take the Fear Out of Franchising, koji u Hrvatsku dolazi sa 15-ak svojih studenata (autor nekoliko knjiga koje pokrivaju poslovanje, marketing, franšizu. Čest govornik na međunarodnim franšiznim konferencijama; savjetnik davatelja franšize i budućih primatelja franšize. Povezuje ljude u franšizi i nadgleda 80+ članova Savjetodavnog odbora stručnjaka za franšizu. Pomaže davateljima franšize, primateljima franšize i dobavljačima da postignu svoje ciljeve u franšizi).
  • Nina Čavlina Zrinšćak i Ana Mikulec, odvjetnice iz Odvjetničkog društva Jelić, Čavlina Zrinšćak i Sardelić koje će govoriti o iznimno bitnom području poslovanja – Zaštiti brenda u franšiznom poslovanju.

„Franšizni sektor Hrvatske broji 248 franšiznih sustava na ukupno 4500 lokacija, zapošljavajući izravno 20.000 ljudi, dok je indirektno taj broj i dvostruko veći. Hrvatska je doživjela u posljednje tri i pol godine veliki rast domaćeg franšiznog sektora, što je znak da se konačno franšizno tržište konsolidira, a kao model rasta postaje i vrlo interesantan i hrvatskim poduzetnicima. Godišnji rast franšiznog tržišta iznosi oko 20 posto“, ističe Ljiljana Kukec, predsjednica Hrvatske udruge za franšizno poslovanje FIP, članica Europske franšizne federacije i Svjetskog franšiznog vijeća.  

„Franšizna industrija u Hrvatskoj doživjela je značajan uzlet i počela se vrlo zdravo razvijati. Posebno veseli što je dodjela franšiznih nagrada, ne samo dobro primljena među poslovnom i franšiznom zajednicom, već se nagrada smatra prestižnom i s dobrim temeljima za međunarodni uspjeh, poput Muzeja iluzija, prošlogodišnje Franšize godine. Nagradama se potvrđuje kvalitetan iskorak u promicanju franšizne industrije u Hrvatskoj i na međunarodnom zahtjevnom tržištu. I sama svečanost dodjele okuplja cjelokupnu domaću franšiznu scenu, ali istodobno  potiče i nove poduzetnike da se upuste u ovaj dinamičan i perspektivan način poslovanja“, istaknuo je Darko Buković, pokretač i direktor Nagrade.

Dodaje kako su upravo zato prvi poslovni radio PoslovniFM, Brending Akademija i Hrvatska udruga za franšizno poslovanje FIPutemeljili prvu, jedinstvenu franšiznu nagradu na hrvatskom i regionalnom tržištu Franchise Brand Leader Award, s ciljem afirmacije najistaknutijih kompanija, institucija, pojedinaca koji kontinuiranim pozitivnim razvojem i inovativnim strategijama postavljaju više standarde i unapređuju franšizno tržište, te daju izvanredan doprinos u popularizaciji poslovnog  potencijala i modela franšiznog djelovanja kreiranjem istodobno i  konkurentnog tržišnog imidža Hrvatske i susjednih zemalja

O nagradama u više kategorija odlučuje Stručno međunarodno povjerenstvo u kojem su, uz hrvatske stručnjake dr. Božu Skoku, dr. Tihomira Vraneševića i dr. Sašu Petra, čelnici franšiznih organizacija Mađarske, Slovenije, Rumunjske, Srbije, Hrvatske, Sjeverne Makedonije i Ujedinjenih Arapskih Emirata.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.