„Čaša u ruci koja nosi poruku“
Trend se izgleda promjenio pa klijenti odabiru restorane koji nude zdraviju hranu. Prema riječima analitičara Rona Paula: „Starbucks neprestano raste, njihovim klijentim je iznimno važno da Starbucksova čaša u njihovim rukama nosi određenu poruku o njima kao osobama“.
Kao razloge rasta Starbucksova poslovanja u svim segmentima, podpredsjednica Starbucksa za diviziju hrane, navodi kako potrošači njihovu hranu definiraju kao „zdravu“. „Odluke koje smo donosili u prošlosti, pokazale su se kao dobitna kombinacija. Prije dvije godine smo bili prvi lanac koji je uklonio sve umjetne sastojke iz hrane koju nudimo.“
Burger King i Wendy’s bez komentara
Analitičar William Blair & Co, Sharon Zackfia navodi kako je Starbucks jedna od najjačih priča u maloprodaji u zadnjih 20-ak godina.
Rukovoditelji Burger Kinga i Wendy’s-a su odbili komentirati razloge pada svojih restorana, dok Ron Paul smatra kako navedeni restorani nemaju jasno definiranu ciljanu skupinu potrošača kojim bi trebali težiti.
