Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

DOP

Valamar Rivieri uručena Povelja za unaprjeđenje kvalitete u hrvatskom gospodarstvu za 2022. godinu

Valamaru je priznanje dodijeljeno u sklopu svečanog obilježavanja hrvatskog Dana kvalitete, održanog u utorak, 22. studenog, u prostoru Hrvatskog inženjerskog saveza.

Vodeća hrvatska turistička kompanija Valamar Riviera dobitnica je Povelje za unaprjeđenje kvalitete u hrvatskom gospodarstvu koju dodjeljuje Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK). Valamaru je priznanje dodijeljeno u sklopu svečanog obilježavanja hrvatskog Dana kvalitete, održanog u utorak, 22. studenog, u prostoru Hrvatskog inženjerskog saveza.

Povelje HDK svake se godine tradicionalno dodjeljuju organizacijama kojima je zadovoljstvo kupaca na prvom mjestu, koje uvode nove proizvode i usluge na tržište te pokazuju pozitivne trendove rasta. Posebna pozornost pri razmatranju kandidata stavlja se na izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima, uvođenje novih tehnologija te na doprinos koje organizacije donose društvu održivim i odgovornim poslovanjem.

Predsjednik HDK Tihomir Babić, voditeljica korporativnih poslova Valamar Riviere Deana Stipanović, glavna ravnateljica Državnog zavoda za mjeriteljstvo Brankica Novosel

“U Valamar Rivieri kontinuirano ulažemo u podizanje kvalitete kako bismo zadovoljili potrebe naših gostiju, ali i adekvatno odgovorili na izazove modernog doba. Model upravljanja kvalitetom u Valamaru dizajniran je kako bi omogućio uspjeh čitave organizacije stavljanjem gosta na prvo mjesto i dosljednim isporučivanjem izvrsne usluge. Ukupna ocjena zadovoljstva gostiju na temelju skoro 175 tisuća anketa i komentara naših gostiju ove godine iznosi visokih 88 %. Unbelievable indeks, odnosno postotak gostiju koji je naše djelatnike ocijenio najvišom mogućom ocjenom „nevjerojatno“ ili „unbelievable“ u 2022. godini iznosi čak 76 %. Naš je cilj uvijek nadmašiti očekivanja gostiju, a ovi rezultati pokazuju kako smo u tome uspjeli”, izjavila je Tea Pestotnik Prebeg, direktorica sektora kvalitete u Valamar Rivieri.

HDK ovim poveljama želi nagraditi načela učinkovitog poslovanja, ali i potaknuti primjenu principa upravljanja kvalitetom u hrvatskom gospodarstvu i javnom sektoru radi postizanja napretka.

Smatramo da je izuzetno bitno isticati dobre prakse upravljanja kvalitetom organizacije jer se na taj način stvara i zadržava kvaliteta usluga i proizvoda. Ključno je promovirati organizacije i pojedince u Hrvatskoj koji prate međunarodne trendove i stvaraju vlastite inovacije. Isticanjem primjera dobrih praksi istovremeno pokazujemo i kako one u pravilu rezultiraju uspjehom”, tom prilikom rekao je predsjednik HDK Tihomir Babić.

Usluge Valamar Riviere zadovoljavaju i najviše međunarodne standarde kvalitete, a to dokazuju i brojni certifikati koje kompanija posjeduje: ISO certifikati sustava upravljanja kvalitetom, okolišem, energijom, sigurnosti hrane, zaštitom zdravlja i sigurnošću pri radu kao i certifikati održivosti Travelife za hotele, EU Ecolabel za kampove, i drugi.

Ove godine je Valamar predstavio novu strategiju održivosti i ESG ciljeve do 2025., u okviru kojih u iduće tri godine planira postati ugljično neutralna kompanija u prvom i drugom opsegu te uložiti 50 milijuna eura u daljnji razvoj destinacija i projekte održivosti.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.