Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Višak kruha baca 14 posto kućanstava u Hrvatskoj

Više od polovice hrvatskih domaćinstva ne potroši sav kupljeni kruh, pokazuju rezultati istraživanja agencije GfK Hrvatska. Istraživanje je provedeno u srpnju na reprezentativnom uzorku od tisuću građana Hrvatske starijih od 15 godina osobnom anketom u kućanstvu.

Više od polovice hrvatskih domaćinstva ne potroši sav kupljeni kruh, pokazuju rezultati istraživanja agencije GfK Hrvatska. Istraživanje je provedeno u srpnju na reprezentativnom uzorku od tisuću građana Hrvatske starijih od 15 godina osobnom anketom u kućanstvu.

Samo 39 posto kućanstava potroši sav kupljeni kruh, a 47 posto ostatak nepotrošenog kruha koristi za izradu mrvica, daje za hranu uzgajivačima domaćih životinja i slično.

Višak kruha uglavnom baca 14 posto kućanstava, pokazuju rezultati istraživanja.

Anketa GfK je pokazala da se najviše kupljenog kruha potroši u Istri s Primorjem gdje se pojede oko 54 posto kupljenog kruha.

Slijede Lika, Kordun i Banovina sa 53 posto i Slavonija sa 44 posto, dok je najmanja iskorištenost kupljenog kruha u Dalmaciji (35 posto) i Zagrebu s okolicom (37 posto).

Organizirano sakupljanje starog kruha?

U slučaju organiziranog skupljanja starog kruha kao sekundarne sirovine 79 posto kućanstava rado bi se odazvalo takvoj akciji i posebno bi odlagali neiskorišteni kruh, a 17 posto ne bi bilo spremno posebno odlagati viškove kruha, dok ih četiri posto ne zna.

Odlaganje kruha kao sekundarne sirovine najviše bi podržala kućanstva u Dalmaciji (87 posto), a slijede Istra s Primorjem (82 posto) i Slavonija (81 posto), pokazuju rezultati istraživanja.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.