Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Više od pola Europljana kupuje online – strelovit rast nastavlja se i u 2011.

Online prodaja u Europi nastavit će strelovito rasti i u 2011. godini – prošlogodišnji skok na 81 milijardu eura, nastavit će se i ove godine. Analize kompanije Forrester pokazuju kako će online prodaja ove godine porasti za 13 posto te će dosegnuti razinu od 92 milijarde eura. Trend rasta po stopi od 10 posto nastavit će se i u slijedećih nekoliko godina…

Online prodaja u Europi nastavit će strelovito rasti i u 2011. godini - prošlogodišnji skok na 81 milijardu eura, nastavit će se i ove godine. Analize kompanije Forrester pokazuju kako će online prodaja ove godine porasti za 13 posto te će dosegnuti razinu od 92 milijarde eura. Trend rasta po stopi od 10 posto nastavit će se i u slijedećih nekoliko godina...

Prema analitičarima kompanije Forrester, online prodaja povećavat će se iz godine u godinu po stopi od 10 posto – do 2015. godine, prateći rast tržišta u SAD-u.

Rast će predvoditi prodaja potrošačke elektronike, a slijedit će ju prodaja cipela i odjeće.

Prema istraživanju koje uključuje sedamnaest zemalja Europske unije (Austrija, Belgija, Danska, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Irska, Italija, Luksemburg, Nizozemska, Norveška, Portugal, Španjolska, Švedska, Švicarska), broj ljudi koji kupuju online povećao se u 2010. godini za 18 posto, na 157 milijuna, a u 2011. bi ta brojka trebala dosegnuti 205 milijuna. Trenutno 57 posto odraslih Europljana ima iskustva u online kupovini, što je predstavlja 9-postotni rast u odnosu na 2009. godinu.

Britanci zaluđeni online kupovinom

Prosječan Europljanin protekle je godine potrošio 517 eura u online kupovini, u što su uključeni troškovi putovanja i financijske usluge. Uvjerljivo najviše su trošili Britanci (871 euro po osobi), slijede Španjolci(255 eura po osobi). Predviđana kažu kako će europski prosjek do 2015. dosegnuti 652 eura po osobi.

Sjevernije, posebice u Velikoj Britaniji online trgovina rast će na štetu ostalih prodajnih kanala, dok se u ostalim dijelovima online trgovina još uvijek smatra kao još jedan dodatni prodajni kanal. Europljani u cjelini ipak će još neko vrijeme ostati vjerni starom dobrom hodanju po trgovinama.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Ljudski resursi

Beznačajne sitnice, koju većina ignorira i dopušta da tijekom vremena izblijede, zapravo mogu biti jako važne u građenju karijere.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.