Prema analitičarima kompanije Forrester, online prodaja povećavat će se iz godine u godinu po stopi od 10 posto – do 2015. godine, prateći rast tržišta u SAD-u.
Rast će predvoditi prodaja potrošačke elektronike, a slijedit će ju prodaja cipela i odjeće.
Prema istraživanju koje uključuje sedamnaest zemalja Europske unije (Austrija, Belgija, Danska, Finska, Francuska, Njemačka, Grčka, Irska, Italija, Luksemburg, Nizozemska, Norveška, Portugal, Španjolska, Švedska, Švicarska), broj ljudi koji kupuju online povećao se u 2010. godini za 18 posto, na 157 milijuna, a u 2011. bi ta brojka trebala dosegnuti 205 milijuna. Trenutno 57 posto odraslih Europljana ima iskustva u online kupovini, što je predstavlja 9-postotni rast u odnosu na 2009. godinu.
Britanci zaluđeni online kupovinom
Prosječan Europljanin protekle je godine potrošio 517 eura u online kupovini, u što su uključeni troškovi putovanja i financijske usluge. Uvjerljivo najviše su trošili Britanci (871 euro po osobi), slijede Španjolci(255 eura po osobi). Predviđana kažu kako će europski prosjek do 2015. dosegnuti 652 eura po osobi.
Sjevernije, posebice u Velikoj Britaniji online trgovina rast će na štetu ostalih prodajnih kanala, dok se u ostalim dijelovima online trgovina još uvijek smatra kao još jedan dodatni prodajni kanal. Europljani u cjelini ipak će još neko vrijeme ostati vjerni starom dobrom hodanju po trgovinama.
