Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Više od polovice vozača planira kupnju automobila u naredne dvije godine

Više od polovice vozača u Hrvatskoj namjerava u iduće dvije godine kupiti automobil, pokazuje anketa provedena tijekom rujna i listopada na web portalu 4kotača u kojoj je sudjelovalo više od 600 ispitanika. Većina bi, 57 posto, kupila rabljeni automobil, a kada je riječ o tipu najviše ispitanika kupilo bi kompaktni automobil poput Volkswagen Golfa ili Opel Astre.

Više od polovice vozača u Hrvatskoj namjerava u iduće dvije godine kupiti automobil, pokazuje anketa provedena tijekom rujna i listopada na web portalu 4kotača u kojoj je sudjelovalo više od 600 ispitanika. Većina bi, 57 posto, kupila rabljeni automobil, a kada je riječ o tipu najviše ispitanika kupilo bi kompaktni automobil poput Volkswagen Golfa ili Opel Astre.

Kupnju automobila u iduće dvije godine planira 53 posto sudionika ankete.

Većina bi, 57 posto, kupila rabljeni automobil, a kada je riječ o tipu najviše ispitanika kupilo bi kompaktni automobil poput Volkswagen Golfa ili Opel Astre.

Najčešći motivi za odluku o zamjeni automobila su starost postojećeg vozila i prelazak određene kilometraže.

Spremni platiti između 10 i 15 tisuća eura

Relativno najviše ispitanika (29 posto) za automobil je spremno izdvojiti između 10.000 i 15.000 eura. Između 5.000 i 10.000 eura za automobil je spremno odvojiti 23 posto ispitanika, a najmanje ih je spremno platiti manje od 5.000 eura (16 posto) ili više od 20.000 eura (15 posto).

Pritom 43 posto ispitanika automobil nije, niti ne planira, kupovati na kredit nego će ga platiti u gotovini.

Trećina ispitanika automobil kupuje kombinacijom gotovine i kredita, dok 15 posto ispitanika automobil kupuje isključivo na kredit, a 11 posto na leasing.

Većina vjeruje dosadašnjoj marki

Pritom gotovinom plaćaju najčešće oni koji kupuju automobil u vrijednosti do 10.000 eura, a leasing je najzastupljeniji kod automobila veće vrijednosti.

Većina ispitanika ostaje vjerna dosadašnjoj marki automobila – 39 posto ispitanika je već kupilo ili namjerava kupiti istu marku automobila, za 29 posto marka nije bitna, dok bi 22 posto izabralo drugu marku.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.