Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Visoka škola za komunikacijski menadžment otvara vrata u studenom

Riječ je o prvoj instituciji koja je objedinila i preddiplomsku (3 godine) i diplomsku (2 godine) razinu obrazovanja u području komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću

Riječ je o prvoj instituciji koja je objedinila i preddiplomsku (3 godine) i diplomsku (2 godine) razinu obrazovanja u području komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću

Hrvatska je konačno dobila školu za komunikacije, Edward Bernays Visoka škola za komunikacijski menadžment otvara vrata za polaznike u studenom, a upisi započinju već u srpnju. Unatoč činjenici d au Hrvatskoj postoje državni fakulteti i privatne visoke škole koje izvode srodne programe, riječ je o prvoj instituciji koja je objedinila i preddiplomsku (3 godine) i diplomsku (2 godine) razinu obrazovanja u području komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću.

Za prvog dekana Bernaysa bit će imenovan Damir Jugo, poznati hrvatski stručnjak za odnose s javnošću koji je proteklih 10-tak godina radio u jednoj od vodećih hrvatskih agencija za odnose s javnošću Millenium Promocija. Osim Millenium Promocije, Jugo je proteklih desetak godina bio angažiran kao predavač na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti, Veleučilištu VERN’ i brojnim drugim visokoobrazovnim institucijama. Kolumnist je u nekoliko medija i portala, a kao politički analitičar redovito prati i komentira politička zbivanja u Hrvatskoj.

Edward Bernays je pionir odnosa s javnošću, autor je prve knjige i udžbenika o odnosima s javnošću na svijetu te nositelj prve sveučilišne katedre posvećene odnosima s javnošću na Sveučilištu New York daleke 1923. godine. O ozbiljnosti ove institucije pak govori činjenica kako je njezino osnivanje poduprla i obitelj Edwarda Bernaysa pa će tako njegova kćer Anne Bernays, inače profesorica na Sveučilištu Harvard biti počasna predsjednica Akademskog savjeta Bernaysa te sudjelovati u izvođenju nastave.

Na Bernaysu će predavati čitav niz respektabilnih svjetskih i domaćih stručnjaka iz različitih područja: Lester R. Potter, Lynne Montgomery, Gordana Buljan Flander, Pero Maldini, Željko Jozić, Zlatan Gelb, Anđelko Milardović, Damir Novotny, Davor Bruketa i Nikola Žinić, Nikša Sviličić, Dražen Klarić, Vito Turšić te čitav niz poznatih domaćih imena iz PR svijeta: Aleksandra Kolarić, Dubravka Jusić, Kristina Laco, Drenislav Žekić, Ankica Mamić, Krešimir Macan, Dijana Dešković, Daria Mateljak, Mario Aunedi Medek, Mario Petrović i mnogi drugi.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.