Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Vještina komunikacije

Zaboravite ostavljanje dojma na ljude velikim riječima, ili zamršenim rečenicama. Želite li se povezati s ljudima budite jednostavni. Postoje dva načina na koji se možete izraziti. Prvo, vjerujte u to što pričate. I drugo, živite to što pričate

Zaboravite ostavljanje dojma na ljude velikim riječima, ili zamršenim rečenicama. Želite li se povezati s ljudima budite jednostavni. Postoje dva načina na koji se možete izraziti. Prvo, vjerujte u to što pričate. I drugo, živite to što pričate

Uspjeh vaših osobnih i poslovnih odnosa u velikoj mjeri ovisi o komunikaciji. Vještina komunikacije nužna je za uspjeh u poduzetništvu. Kao poduzetnik morate znati podijeliti svoje znanje i ideje. Drugi ljudi, vaši zaposlenici, poslovni partneri, klijenti neće vas slijediti ako ne znaju što želite, ili kamo idete. Ako ne možete jasno prenijeti poruku i motivirati druge, tada ispada da nije ni važna. Oni koji nisu vješti komunikatori jednostavne stvari zakompliciraju, a vješti komunikatori komplicirane stvari čine jednostavnima.

 Da biste postali još bolji komunikator, bilo bi dobro da pojednostavite poruku koju želite prenijeti. Komunikacija se ne sastoji samo od vaših riječi. Ona se sastoji i od načina na koji govorite i kako se ponašate. Ključ učinkovite komunikacije jest jednostavnost. Zaboravite ostavljanje dojma na ljude velikim riječima, ili zamršenim rečenicama. Želite li se povezati s ljudima budite jednostavni. Gledajte osobu ispred sebe s kojom razgovarate. Uspješni komunikatori usmjeravaju pažnju na ljude s kojima komuniciraju. Budite vjerodostojni. Vjerodostojnost predhodi dobroj komunikaciji. Postoje dva načina na koji se možete izraziti. Prvo, vjerujte u to što pričate. Praksa pokazuje da ljudi koji slijede vlastita uvjerenja postaju izvrsni komunikatori. I drugo, živite to što pričate. Nema veće vjerodostojnosti od uvjerenja koja su provedena u djelo.

Ne zaboravite da je cilj svake komunikacije djelovanje. Komunicirati ne znači nabacati gomilu informacija. Svaki puta kad govorite ljudima i prenosite im svoje misli dajte im da nešto osjete, da nešto zapamte i da nešto naprave. Uspijete li to, vaša sposobnost uspješnog komuniciranja popet će se na novu razinu.

Biznis ne može funkcionirati bez dobrih, otvorenih i jasnih komunikacijskih linija. Istraživanja u većini tvrtki otkrivaju lošu, zatvorenu i nejasnu komunikaciju. Jedna od temeljnih prepreka uspješnom razvoju i širenju poslovanja jest činjenica da većina poduzetnika ne razumije i ne provodi komunikacijske vještine u svojim tvrtkama.

Prevelik broj poruka temelji se na nerazumijevanju i nesporazumima. Ljudi ili ne slušaju, ili samo pretpostavljaju, ili unaprijed zaključuju što sugovornik misli.

Prvi korak je naučiti slušati sugovornika bez pretpostavki, predrasuda i stavova koji svatko od nas nosi u sebi i koji samo čekaju priliku da izbiju na površinu. Zbog toga treba učiti slušati sebe, djelovati unutar odgovarajućih uloga, a ne uloga koje prihvaćamo kako bismo svima udovoljili. Na taj način možemo naučiti cijeniti tuđe stavove. Tajna koja je ključna za provođenje ispravne komunikacije sastoji se u tome da kod sugovornika pobuđujemo dojam da ga cijenimo i poštujemo.

Ukoliko želite biti uspješni poduzetnik, trebate uvježbavati komunikacijske sposobnosti, jer koliko god zamisli i ideje bile genijalne, na kraju će biti izgubljene, ili bezvrijedne ako sva komunikacija u vezi s njima ne bude provedena na ispravan način.

Zapitajte se malo i odgovorite na sljedeća pitanja. Kakva je vaša komunikacija s drugima? Je li vam ona na prvom mjestu? Možete li nadahnuti i motivirati druge ljude? Slušate li bez prekidanja? Izražavate li svoju viziju jasno i razumljivo kako bi je vaši zaposlenici mogli usvojiti i prenositi? Možete li se povezati s pojedincem? A sa skupinom ljudi?

Vjerujete li da je vaša poslovna vizija dobra, a drugi ljudi je i dalje „ne kupuju“, vaš bi problem mogao biti u nesposobnosti da učinkovito prenesete poruku. Kako biste poboljšali svoju vještinu komunikacije posvetite se sljedećem:

• Budite jasni. Pročitajte neko pismo, dopis, poziv ili nešto što ste nedavno napisali. Jesu li vaše rečenice kratke i izravne, ili krivudaju? Hoće li vaši ljudi razumjeti vaše riječi, ili će ih morati potražiti u rječniku? Jeste li napisali što je moguće manje riječi? Najbolji su vam prijatelji jednostavnost i jasnoća.

• Preusmjerite pažnju. U sljedećem tjednu promatrajte svoju pažnju dok komunicirate. Je li pažnja na vama, ili na drugima? Ako nije na drugima, promijenite je. Razmislite o njihovim problemima, potrebama, pitanjima i željama. Susretnite se s ljudima na mjestu na kojem se oni nalaze i bit ćete bolji komunikator.

• Živite svoju poruku. Postoji li nesrazmjer između vaših riječi i vaših djela? Popričajte s nekoliko povjerljivih ljudi i pitajte ih kako vas oni vide? Živite li to što govorite? Vaš bračni partner, vaš mentor, ili bliski prijatelj možda vide stvari koje vi ne vidite. Primite njihove primjedbe ne braneći se.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.