Marketing i prodaja

Vještine prodajnog pregovaranja

ZŠEM – Poslovna akademija 27.6.2016. organizira seminar ”Vještine prodajnog pregovaranja” pod vodstvom dr. sc. Olivere Jurković Majić.

Nije slučajno da upravo prodaja s težištem na uspostavljanju odnosa, koji naglašavaju dugoročne, uzajamno zadovoljavajuće odnose između prodavača i kupaca/klijenata, dobiva sve veći značaj na suvremenom tržištu. Prodajnim pregovaranjem se osiguravaju bolji financijski i drugi uvjeti sklopljenih poslova, prevladavaju suprotni interesi i iskorištavaju zajedničke pogodnosti.

Cilj seminara je analiza složenog prodajno-pregovaračkog konteksta u širokom spektru činjenica, pojmova, postupaka i načela važnih za učinkovito upravljanje kako na razini pojedinca tako i na razini prodajne organizacije.

Seminar je namijenjen zaposlenicima prodaje koji svakodnevno iznalaze najprimjerenije načine reagiranja na složeno i dinamično prodajno okruženje, tj. zaposlenicima prodaje koji kroz ovaj seminar preispituju prodajno-pregovaračke vještine u suvremenoj prodajnoj paradigmi.

Nadalje, seminar je namijenjen i prodajnom menadžmentu s ciljem generiranja strateško-taktičkih odrednica uspješnog prodajnog pregovaranja.

Profesorica Olivera Jurković Majić, profesorica visoke poslovne škole, diplomirala je politologiju 1984. godine na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Redovito izlaže svoje radove na međunarodnim znanstvenim i stručnim konferencijama, a usavršavala se i u SAD – Cleveland State University. Autorica/koaoturica je oko 30 knjiga s područja: poslovnih komunikacija, komunikacijsko-pregovaračkih vještina, upravljanja prodajom, odnosa s kupcima, ponašanja potrošača, pregovaranja i sl. Redaktorica je i recenzentica više znanstvenih i stručnih naslova. Objavila je oko 50 znanstvenih i stručnih radova u međunarodno relevantnim znanstvenim i stručnim časopisima

Prijave traju do 17.6.2016.

Click to comment

Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.

Exit mobile version