Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Vladimir Ferdelji: Građani konačno imaju i treću opciju!

Zagrepčanin, čovjek bogatog poslovnog iskustva sa životopisom, kako ističe, puno boljim nego u ostalih kandidata, kandidirao se pod kraj svoje karijere i odlučio baviti politikom iz osobnih motiva

Zagrepčanin, čovjek bogatog poslovnog iskustva sa životopisom, kako ističe, puno boljim nego u ostalih kandidata, kandidirao se pod kraj svoje karijere i odlučio baviti politikom iz osobnih motiva

Nezavisni kandidat za zagrebačkog gradonačelnika Vladimir Ferdelji, kojeg podržavaju HSLS, HSS i Zelena lista, jedan je od igrača u utrci za šefa grada. Vladimir Ferdelji, čovjek bogatog poslovnog iskustva sa životopisom, kako ističe, puno boljim nego u ostalih kandidata, kandidirao se pod kraj svoje karijere i odlučio baviti politikom iz osobnih motiva.

Zagrepčanin, koji cijeli život živi u Zagrebu kaže: ”Pokušavam gradu vratiti ono što sam kroz godine naučio, kako bi grad, nama i našoj djeci, bio bolji od onog što smo naslijedili”.

Program sa tri strateška projekta

Program koji sadrži tri strateška projekta, zbrinjavanje gradskog otpada i ”sveopće” informatizacije, te projekte poput Zagreba na Savi, koji već dugo postoji, objavio je prije svojih protukandidata, kako izjavljuje ”prvenstveno da bi bio originalan”.

Kao najveću promjenu nudi stratešku promjenu upravljanja, što uključuje decentralizaciju, potpunu transparentnost te promjenu načina kadroviranja. Tu je naglasak stavio na ključna mjesta, na koja ”neće biti postavljani podobni već sposobni”.

Ferdelji kao prvi potez nakon sjedanja na mjesto šefa Grada navodi promjene organizacije, promjene ljudi, javni natječaj za svako radno mjesto, i čitav niz promjena koje moraju prethoditi onim materijalnim. Izjavio je da bi se u jesen radio budžet na sasvim novim osnovama, kojima se dolazi do decentralizacije sredstava i svega onoga što se planira promijeniti.

Rješenje za Jakuševac bez ekoloških posljedica

Komentirao je i jedan od najvećih zagrebačkih problema, odlagalište otpada Jakuševac i predstavio njegovo rješenje, uključujući neutralni otpad. Zalažući se za spalionicu, napomenuo je kako se pokušava naći rješenje za redoviti gradski otpad kroz recikliranje, odvajanje otpada i sl. te dodao kako, kada je riječ o zagrebačkom otpadu moramo riješiti tri problema, bez ekoloških posljedica: brdo na Jakuševcu, mulj iz Resnika i dnevni otpad iz Zagreba.

Kraj prodaje za jednu kunu i profita za kumove

Tko god dođe na vlast, dočekat će ga zagrebački Holding, dugovi i svi njegovi problemi, a s obzirom na veličinu tog poduzeća i broj radnih mjesta koji pruža, jedno je od gorućih problema i već neko vrijeme pitanja koja posebno interesiraju javnost. ”Zagrebački Holding sa svojih 12.000 zaposlenih bit će rekonstruiran, za početak razdvajanjem podružnica koje su tržišno orijentirane od onih koje su komunalna poduzeća”, rekao je Ferdelji i pojasnio da neće biti prodaja za jednu kunu i kumova koji će moći ostvariti neki svoj profit.

Dodao je: ”Mladim ljudima koji su djelomično zaposleni u Holdingu, koji nemaju puno radno vrijeme, treba omogućiti samozapošljavanje u firmama koje će oni sami otvoriti uz pomoć grada, znači grad će im dati solidne otpremnine, možda i prostore, te ih vezati za sebe sljedećih nekoliko godina ugovorima, prema kojima bi 50 posto svojih kapaciteta davali gradu”.

Vraćanje urbane kulture Zagrebu

Dok većina ističe da od Zagreba tek treba napraviti europsku metropolu, drugi tvrde da Zagreb to je, ”generalno mišljenje je uvijek teško dobiti”, komentirao je Ferdelji i dodao da ”Zagreb u nekim elementima jest metropola, a u nekima još jako zaostaje”. Kazao je da Zagreb ima previše ruralne kulture i treba učiniti sve da se vrati urbana kultura.

Istraživanje agencije Numbeo, najveće svjetske baze podataka o kvaliteti života, nedavno je pokazala da su režijski troškovi Zagreba najveći u Europi, a na pitanje zašto je to tako i kako to misli promijeniti ako zasjedne u gradonačelničku fotelju, Ferdelji odgovara: ”Hrvatska je jedna od najskupljih europskih zemalja, a to je prvenstveno zato što su troškovi uprave i administracije u ovoj zemlji neracionalni. Kada govorim o promjenama koje se moraju dogoditi one se odnose upravo na to da se naše upravljanje gradom racionalizira u svim onim faktorima koji na kraju dovode do toga da su troškovi znatno manji i da je život za građane materijalno puno lakši”.

Istraživanje agencije Vectura provedeno za portal Zagrebancija i Jabuka.tv, na lokalnim izborima 2013.”dodijelilo” je prednost aktualnom gradonačelniku Bandiću, kojeg slijedi ministar Rajko Ostojić i zatim Vladimir Ferdelji. Upitan smatra li da je to stvarno stanje stvari, odgovara negirajući, jer ”sve su ankete u statističkoj pogrešci”.

Istaknuo je: ”Činjenica da aktualni gradonačelnik ima najviše medijskog prostora i najpoznatiji je građanima znatno utječe na takve ankete, a ministar Ostojić od kada se kandidirao za gradonačelnika, priča kako je i on jako poznat građanima, a do sad nije bio u možda samo tri dnevnika”. Ferdelji je kazao kako smatra da ga građani sve više i više primjećuju, a ”sve će zavisiti o tome koliko će mi biti dostupni mediji i koliko ću građana uspjeti upoznati s činjenicom da konačno imaju i treću opciju”.

Građani moraju početi glasati za sebe

Kada je riječ o predizbornoj kampanji i ”taktici” prikupljanja glasova, ističe: ”Najviše koristim logistiku stranaka koje me podržavaju. One organiziraju sastanke i tribine po mjesnim odborima i gradskim četvrtima, tako da sam svaki dan na dva ili tri takva sastanka, razgovaram s građanima i koristim medije u onoj mjeri u kojoj su mi dostupni”.

Opciju drugog kruga u koji neće ući uopće ne razmatra kao moguću, i ”ne pada mi na pamet da bilo kome preporučam bilo koga”, rekao je.

S obzirom da ministar Ostojić, prema nekim anketama, ostvaruje malu prednost ispred trećeplaniranog Vladimira Ferdeljija, a kao dio predizborne kampanje su plakati kojima se obrušava na Milana Bandića, poput: ”Dobrodošli u Zagreb, grad s najljepšim šatorom u Europi!”, ”Dobrodošli u Novi Zagreb! Osjetite miris grada!”, ”Potrošio je 11 milijuna kuna za ukrasnu rasvjetu na Domovinskom mostu. Za taj isti novac mogli smo urediti 135 dječjih igrališta”, Ferdelji komentira: ”Nikad u kampanji neću koristiti slabosti drugih već svoje prednosti”. Dodao je kako smatra da građani moraju početi glasati za sebe, opciju koja im otvara najveću vjerojatnost da će u budućem vremenu živjeti bolje od onoga kako žive danas”.

Ferdelji na pitanje financiranja predizborne kampanje ističe kako je sasvim siguran da neće biti ni blizu limitirane zakonske granice.


Napisao

Ekonomija

Rast cijena u posljednjih nekoliko godina doveo je do toga da su raspoloživi kućni budžeti građana pod sve većim udarom.

Edukacija

Poslodavci se najviše boje toga da ćete otići jednom kada pronađete posao koji više odgovara vašim kvalifikacijama.

Lifestyle

Uspješni poduzetnici su strastveni, inovativni, zahtjevni i brižni. Pročitajte u čemu se krije tajna njihovih uspjeha.

Izdvojeno

Nekoliko je stvari koje se nikako ne smiju izgovoriti na radnom mjestu, barem ne naglas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.