Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Turizam

Vodeći dionici turističke ponude Šibensko-kninske županije ponovo kreću u zajedničku kampanju

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije okupila je vodeće dionike turističke ponude županije te potpisala sporazum o udruživanju za sezonu 2021. s ciljem promocije na emitivnim tržištima Europe.

Turistička zajednica Šibensko-kninske županije okupila je vodeće dionike turističke ponude županije te potpisala sporazum o udruživanju za sezonu 2021. s ciljem promocije na emitivnim tržištima Europe.

Tako će već drugu godinu zaredom TZ grada Šibenika, TZ grada Vodica, NP Krka, NP Kornati, Tvrđava kulture Šibenik, JU Priroda Šibensko-kninske županije i TZ Šibensko-kninske županije sudjelovati u kampanji ‘Take a walk with us’/’Prošetajte s nama’.  Sporazum o udruživanju za sezonu 2021. potpisan je na Tvrđavi Barone nakon višemjesečnih priprema.

„Prošlogodišnja kampanja ostvarila je sjajne uspjehe, a mi nastavljamo dalje. Šibensko-kninska  županija ima veliki prirodni, kulturološki i gastronomski potencijal, a zajedničkim snagama to jesmo i možemo pokazati. Iznimno smo posvećeni razvoju turizma, a nastavak ove suradnje definitivno će nam olakšati prezentiranje županije u najboljem svjetlu ciljanoj publici“, rekla je Željana Šikić, direktorica Turističke zajednice Šibensko – kninske županije.

‘Take a walk with us’ nastavak je uspješne i nagrađene prošlogodišnje kampanje koja je osvojila  prestižnu European Excellence Award nagradu u kategoriji najbolje marketinške kampanje s područja jugoistočne Europe. U snažnoj su konkurenciji finalista bili i Eurobank Bugarska/BBDO, ING Rumunjska/Zenith, Telenor Bugarska/Intelday i Erste Bank Srbija. Kampanja je bila fokusirana na privatnost, netaknutu prirodu i sigurno okruženje, a realizacija kreativnog dijela sugerirala je personalizirani pogled posjetitelja prema odabranim lokacijama u destinaciji.

„Suradnja turističkih dionika županije iznimno je važna za nas i naše goste. Htio bih naglasiti da ovako pametno udruživanje za posljedicu ima jačanje turističke ponude, bilo kroz zajedničke kampanje, bilo kroz komunikaciju dionika koji razmjenom znanja i iskustva doprinose sveukupnom razvoju i konkurentnosti“, dodao je Goran Pauk, župan Šibensko-kninske županije.

Kako je najavljeno, početak kampanje planiran je za kraj svibnja. Odabrana emitivna tržišta su Njemačka, Austrija, Poljska, Češka i Slovenija.

Preporučujemo

Lifestyle

Iako brojevi variraju od situacije do situacije neupitno je da je govor tijela u prenošenju poruke jako bitan.

Lifestyle

Dulum zemlje, prva sezona dokumentarne serije u četiri nastavka, priča o izazovima i uspjehu hrvatskih “poljoprivrednika vizionara”.

Lifestyle

Samopouzdanje, kao i većina drugih vještina, može se naučiti i bitno poboljšati.

Upravljanje biznisom

Upravo su vam dali novi projekt i nemate ni najblažu ideju kako ćete ga napraviti na vrijeme. A naravno, ne dolazi u obzir da...

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.