Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Industrija

Volim mlijeko: Školarci ponovno dizajniraju pakiranje Dukatovog mlijeka

Natječaj „VOLIM MLIJEKO!“ Dukat raspisuje već četvrtu godinu zaredom s ciljem skretanja pažnje roditelja, učitelja i djece na važnost pravilne i uravnotežene prehrane, pravilne uhranjenosti i stjecanja zdravih prehrambenih navika

Započelo je novo izdanje kreativnog likovnog natječaja Dukata „VOLIM MLIJEKO!“ u kojem učenici prvih četiriju razreda osnovnih škola ponovno imaju priliku dizajnirati pakiranje Dukat mlijeka. Učenici će, crtajući na temu „Zajednički doručak“, prikazati kako zamišljaju idealan obiteljski doručak, a četiri najkreativnija rada bit će aplicirana na pakiranje trajnog mlijeka Dukat.

„U ubrzanoj svakodnevnici u kojoj nam često nedostaje vremena za kvalitetno druženje s najmilijima, zajednički obroci dragocjeni su ritual koji treba njegovati. Kako je upravo doručak najvažniji obrok u danu, ovogodišnjom temom natječaja „Zajednički doručak“ nastojimo osvijestiti javnost o važnosti doručka te zajedničkih obiteljskih obroka“, poručila je Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija Dukata.
Prijave počinju danas, 23. rujna i traju do 31. listopada. Među pristiglim radovima stručni će žiri izabrati četiri najbolja koja će krasiti ograničeno izdanje Dukat trajnog mlijeka u Tetra Pak pakiranju i koje će se naći na policama trgovina diljem Hrvatske početkom 2016. godine.

Pristigle će radove ocjenjivati stručni žiri koji čine: Nada Beroš, muzejska savjetnica MSU-a, Ksenija Turčić, izv. prof. art, pročelnica Slikarskog odsjeka, Akademija likovnih umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, Izvorka Jurić, kreativna direktorica tvrtke Motus Vis, Almir Okanović, glavni kreativni direktor agencije BBDO Zagreb, te Mario Blaić, direktor marketinga u Dukatu. Ocjenjivat će se kreativnost, originalnost, izražajnost, tehnička izvedba te samostalnost u izradi likovnog rada.

Partneri projekta su Muzej suvremene umjetnosti Zagreb i Outdoor Akzent, a podršku projektu dali su Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta te Ministarstvo zdravlja.
Detaljna pravila i uvjeti kreativnog natječaja dostupni su na internetskoj stranici www.volim-mlijeko.hr.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.