Vozilo je teško 795 kilograma, a pokreću ga elektromotor snage 27 KS, koji energiju crpi iz litij-ionske baterije (samo njome pogonjen može prijeći 35 kilometara), i Volkswagenov dvocilindrični 0,8 litarski TDI motor, snage 48KS. Dakle hibridni sustav na raspolaganju ima 75 KS, do „stotke“ može doći za nešto manje od 12 sekundi, a elektronska blokada postavljena je na 160 km/h. Za pokretanje cjelokupnog sustava dovoljno je svega 0,9 litara goriva na sto kilometara. Važno je naglasiti kako automobil emitira svega 24 grama CO2 po kilometru.
Marketing ili…
Ovakvi modeli većinom se rade u marketinške svrhe te kako bi ukrašavali štandove kompanija na velikim automobilskim sajmovima. Volkswagenovi stručnjaci još od 2002. godine pokušavaju napraviti super štedljivi automobil koji će trošiti litru-dvije na sto kilometara. U tom pogledu do sada su već predstavili dva prototipa, no ovaj treći, XL1 realniji je od svih prethodnika.
Automobil bi, navodno, na proizvodnu traku trebao tek 2013. godine. Ostaje nam vidjeti hoće li ovaj projekt stvarno zaživjeti ili je i ovo samo jedna velika marketinška kampanja automobilskog diva.