Prema starom Zakonu o sigurnosti prometa bilo je propisano da vozači moraju i danju i noću voziti s upaljenim svjetlima. Posljednja izmjena zakona pomalo čudno je odjeknula u javnosti. Zakonodavci su izlagali čudna obrazloženja u “pola-pola” obveznim svjetlima. Jedno od objašnjenja bilo je kako upaljena svjetla rezultiraju većom potrošnjom goriva, a time i većim zagađenjem.
„Bolje spriječiti nego liječiti“
Povećanja potrošnje koja proizlaze iz upaljenih svjetala mizerna su te da bi u ovom slučaju sigurnost prometa trebala biti na prvom mjestu. Dokaza da svjetla po danu povećaju sigurnost u prometu i nema previše, ali poznata je i ona stara „bolje spriječiti nego liječiti“.
Zakon je čudan i iz razloga što je izraz „europski“ u Hrvatskoj sveprisutan, posebno kod hrvatskih političara, pa čudi zašto i u ovom ne pratimo Europu. U Sloveniji primjerice vrijedi zakon o svjetlima na automobilu „dan-noć“ cijele godine.