Danas vrijeme postaje navjeći luksuz, jer ga nemamo dovoljno. Prema istraživanju agencije za poslovno savjetovanje Kurt Salmon Associates iz New Yorka, 60 posto ispitanika odgovorilo je da imaju sve manje slobodnog vremena, a 44 posto je priznalo da bi se radije odlučili za više slobodnog vremena, nego za novac.
Opterećenost manjkom slobodnog vremena
Današnji tempo života, preopterećenost poslovnim obvezama, stalno usklađivanje sa svakodnevnim promjenama i primoranost da u svakoj minuti donosimo važne odluke, tjera nas da preostalo slobodno vrijeme, a kojeg je sve manje, provedemo na što kvalitetniji način. Novac koji zaradimo u stalnoj utrci na tržištu, trošimo na osmišljavanje kvalitetnog vremena kojeg ćemo provesti s obitelji i prijateljima. Istraživanje koje je proveo Britt Beemer, osnivač agencije America’s Research Group, govori da us Amerikanci svoju potrošnju usmjerili s proizvoda na usluge koje unapređuju i uljepšavaju život, poput bavljenja sportom, kozmetičkih usluga, putovanja i slično. Stručnjaci predviđaju da će potrošači koristiti usluge koje štede vrijeme, kao što financijski i porezni savjeti, individualni treninzi i obuke, pomoć u kućanstvu, briga o kućnim ljubimcima (šetanje pasa), organizacija zabava i domjenaka, ali i sve ostalo što se dovodi u vezu sa slobodnim vremenom (restorani, kina, kazališta, rekreativni centri, bazeni i slično). S ovim trendom doći će i do još veće popularizacije Interneta, jer olakšava potragu za informacijama, štedi vrijeme, a istovremeno zabavlja.
Marc Gobé u knjizi Emotional Branding, navodi da će se usluge u budućnosti jednostavnije i brže prilagođavati potrebama novih generacija za kvalitetnim korištenjem slobodnog vremena. Te promjene će značajno utjecati na druge, tradicionalnije kategorije proizvoda koje će zahtijevati inovacije. Na primjer, u slučaju proizvoda široke potrošnje i kućanskih aparata inovacije će biti ključni faktor rasta. Očekujemo da će navedeni proizvodi štedjeti vrijeme, imati zabavnu komponentu te izuzetnu estetsku privlačnost. Prehrambeni proizvodi su se već prilagodili novim potrebama potrošača: u prodaji su vrećice za pripremu hladnog čaja koje se za samo pet minuta otope u hladnoj vodi, postoje juhice koje su gotove u minuti kada sadržaj vrećice zalijete s 2 decilitra vruće vode, pudinzi koje možemo pripremiti u omiljenoj šalici tijekom radnog vremena i slično.
Analizirajući promjene u ponašanju potrošača, poduzeća se trude kreirati proizvode i usluge koje štede vrijeme ili one koji pomažu da se slobodno vrijeme provede uživajući u životu.
Web stranice danas moraju biti prilagođene brzoj potrazi za informacijama, moraju omogućavati brzu i laku kupovinu, natjerati nas da uživamo i zaokupiti nam maštu tako da se u konačnici odlučimo za kupovinu određene marke proizoda ili usluge. Danas potrošači cijene afirmativni pristup, jer svaki dan čuju previše ružnih vijesti, da bi ih iste oduševljavale i u oglasima. O nedostatku vremena, priča se s humorom i tako dokazuje da je upravo ponuda određenog poduzeća baš pravo rješenje koje potrošače tjera da zaborave svakodnevne probleme i stres.
Upravljanje vremenom i prioritetima sve više zaokuplja našu pažnju pri obavljanju poslovnih aktivnosti. Ako želite saznati više, pridružite nam se na radionici s područja duhovnog menadžmenta u subotu, 29. ožujka od 11.00 do 15.00 sati.
Link: http://www.filaks.hr/index.php/konferencije/324-duhovni-menadzer