Novo izdanje Weekend Media Festivala, najznačajnijeg okupljanja medijske i marketinške industrije u regiji, polako je već u završnoj fazi, a gosti festivala imali su i ove godine štošta za vidjeti, čuti, saznati, isprobati, doživjeti i naučiti.
Jedan od najzanimljivijih momenata svakako je bio BalCannes – dodjela nagrada za najboljih 25 projekata regije u kojem je zagrebačka agencija Senor odnijela prestižnu titulu najbolje regionalne agencije s čak tri projekta među 25 najboljih prema izboru žirija sačinjenog od oglašivača, agencija i predstavnika medija. Nekoliko panela i predavanja također su bili veoma zanimljivi. Teško je sumirati sve što nudi program WMF-a, ali uvijek postoje dijelovi programa koji privuku najveću pozornost.
Među najposjećenijim panelima u petak prijepodne bio je „Tell Me a Story“ na kojem je Pete Radovich, kreativni direktor CBS-a, na konkretnim primjerima najboljih reklama pokazao što doista znači dobar sadržaj. „Ispričajte priču tako da s ljudima do kojih trebate doći postignete emocionalnu povezanost, a ne da im gurate svoj proizvod“, ponovio je Radovich ono što marketinški stručnjaci često naglašavaju i dodao: „Ljudima je stalo, zato je vrhunski storytelling najučinkovitiji način da pokažete vrijednosti branda.“
I mi se slažemo, ljudima doista jest stalo, koliko god se nekada činilo drukčije.
„Reprezentacija je bila moj san. Još u ožujku sam odlučio da odlazim, ali na kraju nisam mogao“, kazao je najuspješniji hrvatski nogometni izbornik Zlatko Dalić prilikom svog gostovanja u najvećoj dvorani Vikend koje je prvog dana festivala u Rovinju izazvalo ogroman interes posjetitelja. Svi su željeli fotografiju s najuspješnijim izbornikom hrvatske nogometne reprezentacije u povijesti hrvatskog sporta.
„Nogomet je najvažnija sporedna stvar na svijetu i razumijem interes javnosti. Ono što je meni jako bitno je da ću ostati isti i nastaviti piti kavu s onima s kojima sam ju i prije pio”, kazao je Dalić.
Ipak, networking i zabava standardno su najprimjećeniji rezultat WMF-a. Gužva je tu već od ranih jutarnjih sati, a jedino vrijeme kada djelomično možete uhvatiti „break“ je tijekom pauze za ručak. Puno je tu različitih mogućnosti za goste, brendovi na svakom kutku dokazuju svoju prisutnost i pokazuju sve što su vrijedno pripremali u prethodnom razdoblju.
Nije zahvalno izdvajati, no reći ćemo da je zabavni dio programa ove godine imao i nekoliko zgodnih noviteta poput Fiesta karaoka i stand-up komedije koji su se održavali – ni manje ni više nego u – automobilu, te su prolaznici nerijetko zastajali pored izloženih automobila i pratili kolege kako pokazuju svoja karaoke umijeća. Pozitive doista nije nedostajalo, a materijala za društvene mreže bilo je i više nego dovoljno.
U trenutku dok ovo čitate, sliježu se dojmovi drugog dana, ali i nakon ove godine jedno će ostati sigurno – WMF je svake godine sve jači i bolji.
Preneseno sa She.hr
Izdvojeno
Weekend Media Festival – glavno mjesto za networking i čistu pozitivu
Novo izdanje Weekend Media Festivala, najznačajnijeg okupljanja medijske i marketinške industrije u regiji, polako je već u završnoj fazi, a gosti festivala imali su i ove godine štošta za vidjeti, čuti, saznati, isprobati, doživjeti i naučiti.
Pročitajte još:
Lifestyle
Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.
Ljudski resursi
Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...
Lifestyle
Ako želite napredovati u životu, morate se riješiti određenih stvari i trebate zamijeniti trenutne životne poglede novima.
Lifestyle
Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.