Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

YouTube kao izvor zarade – potrebna je samo dobra ideja i puno pretplatnika

U suradnji s YouTubeom moguće je zarađivati tisuće i tisuće dolara – potrebna je samo dobra ideja i mali milijun ‘subscribera’. Isplati se biti na YouTubeu. Ovaj utjecajni internetski video servis izrastao je u poslovnog giganta zahvaljujući sadržaju kojeg stvaraju njegovi korisnici. A sad i neki od korisnika lagano zbrajaju prihode i to u šesteroznamenkastom iznosu. Prema izvješću objavljenom u Business Insideru i istraživanju TubeMogula, deset neovisnih internetskih partnera YouTubea samo prošle godine je zaradilo preko 100,000 dolara.

U suradnji s YouTubeom moguće je zarađivati tisuće i tisuće dolara - potrebna je samo dobra ideja i mali milijun 'subscribera'. Isplati se biti na YouTubeu. Ovaj utjecajni internetski video servis izrastao je u poslovnog giganta zahvaljujući sadržaju kojeg stvaraju njegovi korisnici. A sad i neki od korisnika lagano zbrajaju prihode i to u šesteroznamenkastom iznosu. Prema izvješću objavljenom u Business Insideru i istraživanju TubeMogula, deset neovisnih internetskih partnera YouTubea samo prošle godine je zaradilo preko 100,000 dolara.

Distribucijski web servis TubeMogul svoje je procjene o prihodima temeljio na podatcima o gledanosti određenih kanala. Nezavisnim partnerima YouTubea smatraju se svi oni koji nisu dio neke tvrtke ili brenda. Ova analitičko-oglašivačka tvrtka sastavila je svoje rezultate prema bannerima (reklamama) koji su s pojavljivali pored najpopularnijih videa. Cijena bannera bila je 1,50 dolara po impresiji (po jednom prikazivanju).

TubeMogul je zbrojio ukupnu prošlogodišnju gledanost svakog pojedinog partnera i podijelio ju sa 1,000. Zatim je taj iznos pomnožen s 1,50 dolara i podijeljen s dva. YouTube i partneri neto prihod dijele u odnosu 50:50.

Najuspješniji partneri

Najuspješniji partneri su se specijalizirali u različitim područjima, od komedije, pop kulture do politike i raznih drugih tema.

• The Annoying Orange je komični internetski serijal o naranči koja govori i koja je iznimno iritantna – zaradio je 288,000 dolara.

• Phillip DeFranco Show je YouTube ličnost koja je zaradila 181,000 dolara. Ovaj kanal je ustvari video blog o pop kulturi, politici i drugim temama.

• Ryan Higa ima 2,6 milijuna ‘sljedbenika’ i zaradio je 151,000 dolara zahvaljujući videima poput „How to be Gangster” i „How to be Ninja”.

• Lucas Cruikshank je trenutno na drugom mjestu ljestvice kanala s najviše ‘subscribera’. Zarada se popela do 146,000 dolara – radi se o osobi koja se prikazuje u vidu „6-godišnjaka po imenu Fred”. Navodno je o Fredu Lucas snimio film za kojeg će potporu dobiti i od Nickelodeona.

Cijeli članak pročitajte na Metro portalu

Isplati se biti na YouTubeu

Napisao

Preporučujemo

Novosti

Svjetsko tržište aplikacija za mobilne uređaje iz godine u godinu rapidno raste. Do 2014. godine predviđa se kako će dosegnuti nevjerojatnih 58 milijardi dolara.

Izdvojeno

Kratice su u poslovnom svijetu postale dio svakodnevne komunikacije, a engleske skraćenice gotovo su u potpunosti zamijenile nekadašenje nazive kojima smo se koristili prije...

Financije

Većini ljudi primamljiva je pomisao da iz svog naslonjača mogu pratiti tržište, ulagati i, naravno, zarađivati.

Izdvojeno

Malo čiji sandučić elektronske pošte ne krije barem jednu odbijenicu poslanu nakon testiranja ili razgovora za posao.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.