Distribucijski web servis TubeMogul svoje je procjene o prihodima temeljio na podatcima o gledanosti određenih kanala. Nezavisnim partnerima YouTubea smatraju se svi oni koji nisu dio neke tvrtke ili brenda. Ova analitičko-oglašivačka tvrtka sastavila je svoje rezultate prema bannerima (reklamama) koji su s pojavljivali pored najpopularnijih videa. Cijena bannera bila je 1,50 dolara po impresiji (po jednom prikazivanju).
TubeMogul je zbrojio ukupnu prošlogodišnju gledanost svakog pojedinog partnera i podijelio ju sa 1,000. Zatim je taj iznos pomnožen s 1,50 dolara i podijeljen s dva. YouTube i partneri neto prihod dijele u odnosu 50:50.
Najuspješniji partneri
Najuspješniji partneri su se specijalizirali u različitim područjima, od komedije, pop kulture do politike i raznih drugih tema.
• The Annoying Orange je komični internetski serijal o naranči koja govori i koja je iznimno iritantna – zaradio je 288,000 dolara.
• Phillip DeFranco Show je YouTube ličnost koja je zaradila 181,000 dolara. Ovaj kanal je ustvari video blog o pop kulturi, politici i drugim temama.
• Ryan Higa ima 2,6 milijuna ‘sljedbenika’ i zaradio je 151,000 dolara zahvaljujući videima poput „How to be Gangster” i „How to be Ninja”.
• Lucas Cruikshank je trenutno na drugom mjestu ljestvice kanala s najviše ‘subscribera’. Zarada se popela do 146,000 dolara – radi se o osobi koja se prikazuje u vidu „6-godišnjaka po imenu Fred”. Navodno je o Fredu Lucas snimio film za kojeg će potporu dobiti i od Nickelodeona.
Cijeli članak pročitajte na Metro portalu