Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Za njih nema krize: Toyota učetverostručila dobit u devet mjeseci

Automobilski div je priopćio da je u razdoblju od travnja do prosinca ostvario neto dobit od 648,2 milijarde jena, u odnosu na 162,5 milijardi jena koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine kada je na proizvođače automobila utjecao razoran potres i tsunami.

Automobilski div je priopćio da je u razdoblju od travnja do prosinca ostvario neto dobit od 648,2 milijarde jena, u odnosu na 162,5 milijardi jena koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine kada je na proizvođače automobila utjecao razoran potres i tsunami.

Japanski automobilski div Toyota izvijestio je u utorak da mu se neto dobit u devet mjeseci do prosinca učetverostručila i povisio je prognozu dobiti u cijeloj poslovnoj godini.

Takvi rezultati vodećeg svjetskog proizvođača vozila poduprti su prodajom u Europi, Sjedinjenim Državama i Aziji, ali i slabljenjem jena.

Toyota je priopćila da je u razdoblju od travnja do prosinca ostvarila neto dobit od 648,2 milijarde jena, u odnosu na 162,5 milijardi jena koliko je iznosila u istom razdoblju prethodne godine kada je na proizvođače automobila utjecao razoran potres i tsunami.

Prihodi su u promatranom razdoblju poskočili 26 posto, na 16.200 milijardi jena.

Dobre rezultate pripisuju slabljenju jena i rezanju troškova. Ujedno su povisili prognozu za cijelu fiskalnu godinu koja završava krajem ožujka i sada očekuju operativnu dobit od 818,5 milijardi jena. U godini ranije iznosila je 117,1 milijardu jena.

Podignuta je i prognoza neto dobiti, na 860 milijardi jena, s ranije procijenjenih 780 milijardi jena, uz očekivane prihode od 21.800 milijardi jena.

Kompanija je na dobrom putu da u cijeloj poslovnoj godini dosegne 8,85 milijuna prodanih vozila, u odnosu na ranije prognoziranih 8,75 milijuna. Kao razlog navode snažniju potražnju u Sjevernoj Americi.


Napisao

Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.