Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Uncategorized

Zabranjeno reklamiranje piva kao generatora seksualne uspješnosti

Predstavnici Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore (HGK) danas su potpisali novo izdanje Kodeksa odgovornog marketinškoga komuniciranja. Kodeksom se po riječima predsjednika Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK Pere Ivankovića, želi spriječiti promoviranje neodgovorne uporabe alkohola te pomoći oblikovanju učinkovitih i privlačnih marketinških komunikacija i kampanja.

Predstavnici Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo Hrvatske gospodarske komore (HGK) danas su potpisali novo izdanje Kodeksa odgovornog marketinškoga komuniciranja. Kodeksom se po riječima predsjednika Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK Pere Ivankovića, želi spriječiti promoviranje neodgovorne uporabe alkohola te pomoći oblikovanju učinkovitih i privlačnih marketinških komunikacija i kampanja.

Potpisnici novog kodeksa (prvi je potpisan 2005. godine), izrađenog prema smjernicama Europskog udruženja pivara The Brewers of Europe, su predstavnici sedam hrvatskih pivovara. One se obvezuju na poslovanje u skladu s visokim etičkim standardima marketinške komunikacije, uz poštivanje važećih hrvatskih zakona i kodeksa u oglašavanju alkoholnih pića.

Cilj je utjecati na promicanje kulture odgovornog marketinškog komuniciranja i konzumiranja alkohola odnosno piva.

Kodeksom se po riječima predsjednika Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja pri HGK Pere Ivankovića, želi spriječiti promoviranje neodgovorne uporabe alkohola te pomoći oblikovanju učinkovitih i privlačnih marketinških komunikacija i kampanja.

Zabranjuje se…

U novom kodeksu, primjerice, kaže se kako se reklamne poruke o pivu ne smiju upućivati maloljetnicima niti prikazivati maloljetnike kako konzumiraju pivo.

Zabranjuju se povezivanje konzumiranja piva s vožnjom, a reklamne poruke o pivu ne smiju povezivati ni njegovo konzumiranje s operacijama potencijalno opasnih strojeva ili s izvedbama potencijalno pogibeljnih aktivnosti.

Isto tako, reklamne poruke ne smiju pivu pripisivati svojstva sprječavanja, tretiranja ili liječenje bolesti niti upućivati na takva svojstva te ne smiju stvarati zbrku glede prirode i jakosti piva.

Kodeks propisuje i kako reklamne poruke o pivu ne smiju stvarati dojam da pijenje piva povećava mentalne sposobnosti ili fizičke aktivnosti, npr. pri bavljenju sportom kao ni stvarati dojam da konzumiranje piva povećava društveni ili seksualni uspjeh.

U odnosu na prijašnje izdanje kodeksa ojačana je pozicija Odbora za pritužbe čije odluke su sada konačne, bez mogućnosti žalbe, a u slučaju nepravilnosti u marketinškom komuniciranju pritužbu mogu podnijeti pojedinci i pravne osobe putem poveznice na internetskim stranicama HGK.


Napisao

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.