Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Komunikacija

Zagreb postao poznata destinacija dentalnog turizma

Hrvatska je u zadnjih desetak godina postala vrlo interesantna destinacija za medicinski turizam, prije svega dentalni.

Upravo je stomatologija grana zdravstva koja u Hrvatskoj već godinama ima pozitivan predznak i ukorak je sa svjetskim trendovima. U Hrvatskoj se primjenjuju suvremena stomatološka rješenja koja su prepoznali i Hrvati, ali i sugrađani iz Europske unije koji redovito dolaze u Hrvatsku zbog visokokvalitetne, ali i cjenovno prihvatljivije usluge u odnosu na njihove matične zemlje.

Razgovarali smo s Damirom Martinkom dr.med.dent. i vlasnikom Implant centra Martinko.

Kakvo je Vaše viđenje razvoja zdravstvenog turizma?

Zbog kvalitete usluge i zbog nižih cijena, Hrvatska je u zadnjih desetak godina postala vrlo interesantna destinacija za medicinski turizam, prije svega dentalni. Implant centre Martinko jedan je od začetnika dentalnog turizma u Zagrebu – od 2010. u našoj ordinaciji u Zagrebu primamo pacijente iz svih dijelova svijeta. Osim stomatološke usluge našim inozemnim pacijentima osiguravamo i smještaj u blizini ordinacije te transfer s aerodroma prije i nakon završetka tretmana.

Budući da naši pacijenti provode više dana u Zagrebu te osim naših koriste i ostale usluge i sadržaje definitivno ih možemo svrstati i u kategoriju turista. Moramo također spomenuti da trenutno zdravstveni turizam u Hrvatskoj ovisi prvenstveno o naporima privatnih klinika i ordinacija.

Tko su najčešće posjetitelji ICM-a?

Osim domaćih pacijenata, iz svih dijelova Hrvatske, zbog blizine i prometne povezanosti najviše nas posjećuju pacijenti iz susjednih zemalja. Najveći postotak odlazi na pacijente iz Italije, budući da osim u Zagrebu, imamo ordinaciju i u Milanu. Od ostalih zemalja svakako treba spomenuti Sloveniju, Austriju i Njemačku. Dolaze nam i pacijenti iz Velike Britanije, Skandinavskih zemalja, ali i SAD, što potvrđuje da je Zagreb postao poznata destinacija za dentalni turizam.

Nedavno ste dobili certifikat Straumanna, proizvođača dentalnih implantata. Znači li to da se otvaraju neka nova vrata?

Priznanje koje smo dobili od Straumanna, švicarskog proizvođača vrhunskih dentalnih implantata potvrdilo je da je Implant centre Martinko stomatološka ordinacija koja svojim pacijentima nudi vrhunsku uslugu i u kojoj se uspješno rješavaju najteži slučajevi. Prednost metode Straumann Pro Arch dugogodišnja su klinička istraživanja koja su ovo implantološko i protetsko rješenje dovela na visoku razinu kvalitete i sigurnosti za pacijenta.

Metoda Straumann Pro Arch kombinira razne faze liječenja, od digitalnog planiranja do prilagođenog tijeka zahvata omogućava nam da uspješno riješimo najteže slučajeve te pacijentima ponudimo fiksne zube i to u najkraćem mogućem roku.

Što sve treba osigurati i ponuditi klijentima?

Naš koncept zdravstvenog turizma predviđa full service uslugu kroz koju našim pacijentima osim stomatoloških usluga osiguravamo i smještaj u Zagrebu tijekom trajanja zahvata te prijevoz. Neki od naših zahvata zahtijevaju da pacijenti ostanu kod nas i do 5 dana tako da organizacija smještaja i prijevoza predstavlja veliku prednost. Trudimo se svima osigurati ugodan boravak, naravno s fokusom na stomatološku uslugu zbog koje su i došli kod nas.

Koji su vaši planovi za iduće godine?

Cilj nam je i dalje razvijati svoje poslovanje i pozicionirati se kao leader u stomatološkoj industriji, prvenstveno na polju dentalne implantologije te svim našim pacijentima kao i dosad ponuditi najbolja moguća rješenja za njihov slučaj.

Veliku ulogu tome imat će digitalno planiranje zahvata uz pomoć najmodernijih aparata, kao i stručnost naših doktora stomatologije. U planu nam je i dalje širenje na talijansko tržište te otvaranje još nekoliko ordinacija u Italiji.


Napisao

Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, desetak godina je radila u građevinskom i sektoru energetike. Danas je vlasnica i urednica četiri portala. Bavi se i društveno odgovornim poslovanjem te je članica udruge Mogu sve čiji je cilj promicanje i inkluzija osoba s invaliditetom u društvo.

Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.