Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Zagrebački velesajam slavi 110 godina

Obilježavanje jubileja Zagrebačkog velesajma započinje već početkom drugog polugodišta 2018., nastavit će se u svim mjesecima 2019. da bi se središnja svečanost održala 14.11.2019. u Hrvatskom narodnom kazalištu.

Zagrebački velesajam sljedeće godine obilježava 110 godina postojanja u kontinuiranom poslovanju. Od 1925. godine član je i jedan od osnivača Svjetskog udruženja sajamskih organizatora – UFI, Union of International Fairs.
Od 1. siječnja ove godine ponovno postaje trgovačko društvo Zagrebački velesajam d.o.o. u 100% vlasništvu Grada Zagreba čime prestaje biti sastavnica Zagrebačkog holdinga.

Obilježavanje jubileja Zagrebačkog velesajma započinje već početkom drugog polugodišta 2018., nastavit će se u svim mjesecima 2019. da bi se središnja svečanost održala 14.11.2019. u Hrvatskom narodnom kazalištu.

Poslovna, medijska i sportska platforma

Transformacijskom strategijom Društva, usmjerenom na promjenu poslovnog modela, redizajn prostora te intenziviranjem osnovne sajamske djelatnosti, Zagrebački velesajam se repozicionirao u 2016. godini u komunikacijsku platformu koja organizacijom sajmova i događanja promiče i umrežava gospodarstvo Grada Zagreba i Republike Hrvatske s europskim i vaneuropskim okruženjem. Jedna od vidljivih promjena je povećanje broja događanja na Zagrebačkom velesajmu kojih je na godišnjoj razini preko 200.

Napori koji se ulažu u osnovnu, sajamsku djelatnost vidljivi su i po rastu naturalnih i financijskih pokazatelja od 10% u prvoj polovici 2018. godine, u kojoj su uspješno završili svih pet sajamskih termina i jedanaest sajamskih priredbi; Nautika, Hotel&Gastroteh, Festival maslina, Dani ljepote&fitnessa, Zagreb Auto Show, Biam, Zavarivanje, SiFC,

Obrtnički sajam, Pravo doba i Dentex.

Proaktivnim i promišljenim djelovanjem u recentnije vrijeme, Zagrebački velesajam postao je poželjno mjesto poslovnih susreta i dinamična poslovna, medijska i sportska platforma. Uz organizaciju sajamskih događanja održavaju se brojna poslovna događanja kao i zabavni sadržaji, a dio paviljona je prenamijenjen u sportsku zonu u kojoj su zastupljeni nogomet, atletika, košarka, boks, padel, badminton i mnogi drugi sadržaji.

Snažni sajamski projekti u jesenskom terminu

Vođeni inovacijom i nadogradnjom sajamski projekti za drugu polovicu godine pažljivo su birani i organizirani. U pripremi su Sajmovi hrane i zdravog življenja kao nacionalni projekt od gospodarskog značaja, a važnost ove gospodarske manifestacije potvrđena je partnerskom suradnjom više ministarstava i institucija te suorganizacijom Ministarstva poljoprivrede Republike Hrvatske i Grada Zagreba. Tema hrane prirodni je slijed, ali i potreba nadopune tradicionalnih Sajmova zdravog življenja koji su svojim prepoznatljivim segmentima Organica, APItera i Mystic svrstani u vrh europske ponude ovakvih tematskih događanja. Hrana kao posebna tema predstavlja dodanu vrijednost u izlagačkom i konferencijskom dijelu koji prati aktualne teme poput “Budućnost zajedničke poljoprivredne politike Europske unije” te Okrugli stol na temu “Nepoštena trgovačka praksa – pravni okvir u RH te stanje i pristup rješavanja ovog problema u EU“.

Do kraja godine očekuju nas i ostali vodeći sajamski projekti Zagrebačkog velesajma. Najavljujemo Ambientu, sajam za sve generacije i ljubitelje uređenja doma; Dane lova i ribolova koji je doživio veliki povratak na zadovoljstvo izlagača i posjetitelja; Interliber, jedan od najposjećenijih sajmova i miljenik publike i medija; InfoGamer, gamerski show projekt koji pomiče granice realnog. Turistički summit Srednje Europe – CETS održat će se u svibnju 2019. godine.

Od mnoštva događanja na Zagrebačkom velesajmu izdvajamo iznimno popularnu Međunarodnu izložbu modela od lego kockica pod nazivom INVAZIJA GIGANATA, zatim Sajam potrošačke elektronike i naprednih tehnologija – CET.EX, KUPUJMO HRVATSKO – hrvatski proizvod za hrvatski turizam, modni event FASHION HR, HKS CACIB, međunarodna izložba pasa, Dani vjenčanja te tradicionalni IWC Božićni bazar.

Internacionalizacija poslovanja

Slijedom strategije internacionalizacije i jačanja na međunarodnoj sajamskoj sceni, Zagrebački velesajam aktivirao je suradnju sa sajmovima i komorama u regiji. Tako je u lipnju ove godine održan sastanak vodstva Zagrebačkog velesajma i predstavnika Izmir sajma iz Turske. Turski kolege predstavili su svoje sajmove, projekte i viđenje međusobne poslovne suradnje ali i interesirali se za poslovne aktivnosti koje provodi Zagrebački velesajam. U idućih godinu dana razmatrat će se mogućnosti daljnje suradnje kao i pomaganje na projektima međusobnom razmjenom iskustva.

Također, s ICF Fair Organization iz Istanbula potpisan je Ugovor o zastupanju u cilju dovođenja turskih izlagača na ovogodišnju Ambientu.

U 2017. godini Zagrebački velesajam i PTAK Warsaw EXPO potpisali su Memorandum o razumijevanju, kojim se definirala međusobna partnerska suradnja na sajmovima, konferencijama i drugim poslovnim događanjima, a sve se odvijalo u prisutnosti predsjednika obaju zemalja, predsjednice Kolinde Grabar Kitarović i poljskog predsjednika Andrzeja Dude.

U prilog poboljšanja poslovanja i revitalizacije ide i činjenica da je Gradski ured za strategijsko planiranje u suradnji sa Zagrebačkim velesajmom održao tribinu na temu „Razvoj područja Zagrebačkog velesajma: jučer – danas – sutra“ kojoj je bio za cilj razgovor o daljnjem razvoju i transformaciji područja Zagrebačkog velesajma. Naime, prostor Zagrebačkog velesajma predstavlja značajnu urbanističku, arhitektonsku i javnu površinu, a koja sadašnjom infrastrukturom ne konkurira međunarodnim sajamskim poslovanjem. Govorilo se o konkretnim koracima u rješavanju ovog područja. Istočni dio Zagrebačkog velesajma dobio bi nove, polivalentne i tehnološki opremljene paviljone i dugo očekivani kongresni centar. Ostala područja bi se prenamijenila za druge sadržaje, a cijeli prostor bio bi namijenjen i otvoren za građane.

Temeljem Razvojne strategija Grada Zagreba za razdoblje do 2020. godine, kao i noveliranih Smjernica za razvoj Zagrebačkog velesajma kao Gradskog projekta, Zagrebački velesajam d.o.o. je u srpnju 2018. godine pokrenuo izradu Studije pred-isplativosti izgradnje novog Sajamsko-kongresnog kompleksa Zagrebački velesajam kojom će biti provedena tržišna analiza, provjera kapaciteta i financijska evaluacija projekta izgradnje. Na Javni poziv, koji je otvoren do 10.08.2018. godine moći će se javiti gospodarski subjekti koji su u posljednje tri godine uspješno izvršili savjetničke projekte koji obuhvaćaju tržišnu analizu, verifikaciju koncepta i financijsku evaluaciju kompleksa mješovite namjene ukupne veličine 50.000 ili više četvornih metara bruto izgrađene površine u urbanoj zoni, posebice u MICE sektoru.

Sve aktivnosti Zagrebačkog velesajma pripremaju se kako bi ostvario svoju viziju – ponovno postati nacionalno i međunarodno središte poslovne i komunikacijske izvrsnosti i inovativnosti Jugoistočne Europe.


Pročitajte još:

Lifestyle

Blog Lifehack tvrdi da su ljudi koji piju kavu uspješniji.

Lifestyle

Uspješni ljudi znaju iskoristiti svoje vrijeme i ustaju rano. Ne zato što to rade svi uspješni ljudi, nego zato što je to mudro.

Komentari

Excel je postao neizostavan alat u poslovnim okruženjima diljem svijeta zbog svoje sposobnosti organizacije, analize i prezentacije podataka u raznolikim industrijama.

Komunikacija

Taj početni dojam nije uvijek najtočniji, ali ga je obično teško preokrenuti ili poništiti i često bude temelj za daljnji odnos između dvije osobe.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.