Reklamama koje svakodnevno gledamo na televiziji, mnogi nas stalno opterećuju porukama kako su dobri, koliko jako trebamo njihov proizvod i kako je njihova usluga najpovoljnija. To je marketing kojim se hvale i pušu u vlastiti rog. Stoga zašto se ne bi i vi umislili i postali besramni hvalisavac koji će promovirati sam sebe, osigurati si dobar posao i postići uspjeh? Evo kako ćete to i postići bez da budete dosadni i da itko zavrišti od muke:
1. Zanimljivost na prvom mjestu
Ako je nešto zanimljivo ono plijeni pažnju – to je nešto što morate imati na umu. Stoga, kako bi prodali vaš proizvod ili uslugu i napravili što bolju promociju samih sebe, razmišljajte o onome što će biti zanimljivo vašim potencijalnim kupcima i klijentima. Pronađite zanimljiv način za povezivanje interesa drugih s onim što nudite.
2. Budite vjerodostojni
Pokažite ono u što doista vjerujte bez da skrivate svoje pravo ja, a ne samo ono što mislite da drugi žele čuti od vas. Zbog takvih stvari će vas drugi uvijek cijeniti više, pričat će o vašim postignućima, proizvodu ili uslugama, i tako ćete si i na još jedan način osigurati dobru i možda onu najvrijedniju promociju.
3. S kreativnosti do promocije
Vrijednost je vidljiva u različitim oblicima, ali kreativnost vas izdvaja od drugih. Kreativnost i u samoj isporuci može dovesti ljude do toga da dijele vašu promociju i da vas reklamiraju dalje. Osobna preporuka je još uvijek jedna od najvažnijih, zato osigurajte vrijednost koja će vas izdvajati od drugih i postati vaš zaštitni znak, jer ‘dobar glas se daleko čuje’.