Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Novosti

Započela distribucija novog IKEA kataloga

U ponedjeljak 28. kolovoza započela je distribucija IKEA kataloga za 2018. godinu na 406 350 kućanstava u Zagrebu i okolici koja će trajati do 12. rujna.

U ponedjeljak 28. kolovoza započela je distribucija IKEA kataloga za 2018. godinu na 406 350 kućanstava u Zagrebu i okolici koja će trajati do 12. rujna. Tema četvrtog izdanja IKEA kataloga za Hrvatsku je Napravi mjesta za život, kojom IKEA želi potaknuti ljude da u svome domu, uz pomoć inspirativnih IKEA rješenja i dobro dizajniranih proizvoda, naprave mjesta za svoje potrebe i snove.

U posebnom fokusu ovogodišnjeg kataloga je život u dnevnom boravku i oko njega, koji predstavlja središte svih dnevnih aktivnosti te je mjesto povezivanja s članovima obitelji i prijateljima.

Novim katalogom želimo potaknuti ljude da u svome domu naprave mjesta za aktivnosti koje vole te ga prilagode željenom stilu življenja. Posebna je pažnja dana rješenjima za ugodniji život u dnevnom boravku jer su istraživanja ‘Život kod kuće’ koja provodimo pokazala da naši sugrađani u Hrvatskoj i svijetu koriste dnevne boravke za različite aktivnosti, a dnevni boravak predstavlja i najvažniji prostor u smislu socijalnih interakcija. Zato ovogodišnjom temom kataloga ‘Napravi mjesta za život’ građanima želimo pružiti rješenja koja će im omogućiti više mjesta i vremena za njihove strasti i hobije, poput gledanja filmova, sporta, uzgoja biljaka, igranja s mališanima te organizacije proslava i druženja s dragim ljudima u njihovim dnevnim boravcima“, istaknula je Iva Debogović, voditeljica odjela unutarnjeg uređenja u robnoj kući IKEA Zagreb.

Sadržaj novog IKEA kataloga

IKEA katalog za 2018. godinu proteže se na 324 stranice, preveden je na 35 jezika te je distribuiran u 52 zemlje u 203 milijuna primjeraka. Novi katalog uključuje 14 priča o tri aspekta životnog prostora, među kojima je i IKEA društveni utjecaj. Tako će građani, zavirivši u stranice kataloga, saznati kako ukrasiti svoj dom biljem, neovisno o razini znanja, prostora i vremena te naučiti kako smanjiti otpatke hrane kod kuće. Podsjetimo, IKEA istraživanje o održivim navikama građana Zagreba i okolice kod kuće, otkrilo je prošle godine kako sedam od deset građana Zagreba baca hranu u smeće. Cijeli proizvodni lanac IKEA kataloga nosi FSC certifikat, koji jamči odgovorno upravljanje šumama te omogućuje da se od šume do tiska može pratiti sljedivost.

Novi proizvodi u katalogu slave dnevni boravak – srce naše svakodnevice

U novom katalogu, građani će pronaći inspiraciju i pametna rješenja kojima mogu napraviti mjesta za stvari koje su im važne u životu, počevši s dnevnim boravkom. Uz pomoć VIMLE modularne sofe građani mogu olakšati organizaciju u svome domu te tako više uživati u druženju sa svojim najmilijima, a uz EKET rješenja za odlaganje napraviti mjesta za uspomene kojih se još dugo žele prisjećati. Kako bi potaknula građane da žive održivije, IKEA u novom katalogu predstavlja i KUNGSBACKA kuhinjske fronte dizajnirane od recikliranog drveta i plastičnih boca.

Ovogodišnji katalog donosi i nove kolekcije, među kojima se ističe YPPERLIG kolekcija, dizajnirana u suradnji s danskom dizajnerskom tvrtkom Hay. Ovu će jesen začiniti s 35 novih proizvoda sazdanih od visokokvalitetnih materijala i linearnog dizajna.

Robna kuća IKEA Zagreb u novom ruhu

Nova rješenja za dnevni boravak robna kuća IKEA Zagreb građanima nudi u potpuno novom ruhu. U potpunosti su preuređeni odjeli dnevnih soba i odjel za odlaganje. Tako će posjetitelji moći proći kroz blokove dnevnih boravaka u kojima će se osjećati kao u pravom domu budući da će sobe imati četiri zida (u odnosu na tri, koliko su imale ranije).

Jedna od novosti u robnoj kući je i mogućnost organiziranja dječjih rođendana četvrtkom i petkom.

IKEA je tijekom godine provela istraživanje među građanima kako bi saznala koje su im preferencije kada su u pitanju dnevni boravci. Istraživanje je tako otkrilo kako je dnevni boravak najveća prostorija u domu građana u Hrvatskoj. Građani u Hrvatskoj preferiraju otvorene prostore (dnevne boravke zajedno s kuhinjama), koje ima gotovo sedam od deset ispitanika.

Za dvije trećine ispitanika dnevni boravak služi za spavanje, a za više od 70 % njih blagovanje. U dnevnom se boravku sa svojim mališanima igra 6 od 10 ispitanika. Za polovicu kućanstava uključenih u istraživanje dnevni boravak služi i kao radni prostor. Uz sofu, najčešći detalj u dnevnim boravcima u Hrvatskoj je televizija, i to u više od 80 % kućanstava, na koju su građani u Hrvatskoj osobito ponosni.

Dnevni boravci u kućanstvima u Hrvatskoj služe za odlaganje važnih osobnih stvari, a preferirana boja rješenja za odlaganje je bijela, hrastovina te breza. Na preferirani stil dnevnog boravka najčešće utječe kuhinja, koja se planira prva. Stil ovisi i o podneblju pa tako građani u Zagrebu preferiraju intimniji dnevni boravak, toplije tepihe i dvostruke zastore, dok građani u Splitu radije vole otvoreniji dnevni boravak, lakše tepihe (ako uopće) i mekše zastore koji omogućuju cirkulaciju zraka.

Digitalna verzija kataloga

Digitalna verzija kataloga građanima u Hrvatskoj bit će dostupna od početka rujna, a omogućit će detaljnije informacije o proizvodima, uključujući i kratke dokumentarne filmove povezane s tiskanim izdanjem. Digitalna aplikacija omogućuje korisniku da pojedine sobe iz kataloga pregleda uz rotaciju od 360 stupnjeva te nudi opciju proširene stvarnosti, što korisniku omogućuje smještanje IKEA proizvoda u vlastiti dom.


Pročitajte još:

Lifestyle

Postoje određene navike i osobine koje svi vrhunski vođe imaju, od kojih je Inc.com izabrao 12 najbitnijih.

Ljudski resursi

Uvijek imajte na umu da vam je cilj postići dogovor. Svakako ne pristajte na prvu ponudu, no pazite a vaše ne u konačnici ne...

Lifestyle

Svijetu ne treba još jedan loš vođa koji negativno utječe na zaposlenike, njihovo zdravlje, klijente i tvrtku.

Lifestyle

Vi ste odgovorni za sebe i morate odlučiti kako ćete živjeti, jer ako nećete vi tada će to učiniti netko drugi za vas.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.