Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Ekonomija

Započela serija kampanja za promociju poduzetništva i obrta u šumarskom i drvnom sektoru

U velikoj vijećnici grada Nova Gradiška održana je kampanja kojom je započela serija 14 kampanja „Promocija poduzetništva, cjeloživotnog učenja te novih mogućnosti za šumarski i drvni sektor“ u sklopu projekta Promocija poduzetništva i obrta u šumarskom i drvnom sektoru. Projekt provodi Institut za razvoj i međunarodne odnose (IRMO) u partnerstvu s Hrvatskom komorom inženjera šumarstva i drvne tehnologije (HKIŠDT).

Cilj ovog projekta je razvoj pozitivnog odnosa prema cjeloživotnom učenju i poticanje poduzetničke kulture u šumarskom i drvnom sektoru. Ciljne skupine projekta su licencirani izvođači radova u šumarstvu, drvoprerađivači, privatni šumo-posjednici, žene poduzetnice, učenici šumarskih i drvodjeljskih škola te nezaposleni šumarski i drvni inženjeri.

U okviru kampanje održana su tri predavanja: „Važnost cjeloživotnog učenja za šumarski i drvno-prerađivački sektor“ koje je predavala tajnica HKIŠDT-a dipl. inž. šum. Silvija Zec; „Nove prilike šumarskog i drvno-prerađivačkog sektora kroz potpore EU fondova“ koje je predavala dipl. inž. Karolina Horvatinčić iz IRMO-a; te „Mogućnosti rasta i razvoja poduzetništva šumarskog i drvno-prerađivačkog sektora“ koje je predavala mag. ing. tech. lign Iva Ištok.

Osim Nove Gradiške, kampanja će se dalje provodi u Jastrebarskom, Krapini, Sisku, Karlovcu, Koprivnici, Bjelovaru, Gospiću, Virovitici, Vinkovcima, Varaždinu, Čakovcu, Delnicama i Pazinu. Osim serije ovog kampanja, također projekt provodi natjecanje srednjih škola „Najbolji poslovni plan učenika šumarskih i drvodjeljskih škola“ te promociju i okrugli stol „Poduzetnice u šumarskom i drvnom sektoru“.

Projekt vrijednosti 295.220,84 kn financira Europska unija iz Europskog socijalnog fonda., a službeno je započeo 20. srpnja 2015. potpisivanjem ugovora IRMO-a s Ministarstvom rada i mirovinskog sustava i trajat će godinu dana.


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.