Povežite se s nama

Hi, what are you looking for?

Profitiraj.hr

Lifestyle

Zašto koristimo društvene mreže?

pixabay.com

Prema istraživanjima Deloitte Media Consumer ankete, korištenje društvenih mreža kod mlađe populacije značajno je drugačije od motiva onih nešto starijih.

Iako je razlika u godinama neznatna, u Velikoj Britaniji došlo se do zanimljivih podataka proučavajući dvije dobne skupine od 16 do 24 godine i one od 24 godine do 34 godine.

65% populacije u skupini od 16 do 24 godine, društvene mreže koristi da bi saznala što u tom trenutku rade njihovi prijatelji. Kod starije populacije to je 52%.

53% mlađe populacije koristi društvene mreže za direktnu komunikaciju s prijateljima, te 29% za komunikaciju s rodbinom. Kod populacije od 24 do 34 godine, društvene mreže u komunikaciji s prijateljima su zastupljene sa 42%, a s rodbinom 39%.

Znači li to i da su ovi stariji, pritisnuti poslovnim i obiteljskim obavezama, iskoristili društvene mreže za „ostanak u kontaktu“ sa širom obitelji, pokazat će vrijeme. Možda će mlađe dobne skupine, tijekom vremena, početi u potpunosti živjeti virtualno?

Zanimljiva je i činjenica da u obje skupine, i to 20% njih koristi društvene mreže za objavu fotografija i videa.

http://i100.independent.co.uk/

http://i100.independent.co.uk/


Marketing i prodaja

Ako ste mislili da su najbolje cijene i najbolja vrijednost ono što klijente najviše privlači, pogriješili ste – to je na dnu liste prioriteta.

Marketing i prodaja

Odgovor na pitanje kako napisati dobar naslov koji prodaje, kao i veliki značaj koji naslovi imaju u svijetu marketinga, temelji se na psihologiji čovjeka.

Komunikacija

Ako nešto možete učiniti, ili sanjate o tome da to učinite – započnite. Smjelost ima u sebi genijalnost, moć i magiju. Suvremena psihologija je...

Financije

Sve više štediša rješenje pronalazi u fizičkom investicijskom zlatu namijenjenom dugoročnoj štednji i ulaganju.

Oglasi

Medijski mali servis j.d.o.o. Sva prava pridržana.