Prema istraživanjima Deloitte Media Consumer ankete, korištenje društvenih mreža kod mlađe populacije značajno je drugačije od motiva onih nešto starijih.
Iako je razlika u godinama neznatna, u Velikoj Britaniji došlo se do zanimljivih podataka proučavajući dvije dobne skupine od 16 do 24 godine i one od 24 godine do 34 godine.
65% populacije u skupini od 16 do 24 godine, društvene mreže koristi da bi saznala što u tom trenutku rade njihovi prijatelji. Kod starije populacije to je 52%.
53% mlađe populacije koristi društvene mreže za direktnu komunikaciju s prijateljima, te 29% za komunikaciju s rodbinom. Kod populacije od 24 do 34 godine, društvene mreže u komunikaciji s prijateljima su zastupljene sa 42%, a s rodbinom 39%.
Znači li to i da su ovi stariji, pritisnuti poslovnim i obiteljskim obavezama, iskoristili društvene mreže za „ostanak u kontaktu“ sa širom obitelji, pokazat će vrijeme. Možda će mlađe dobne skupine, tijekom vremena, početi u potpunosti živjeti virtualno?
Zanimljiva je i činjenica da u obje skupine, i to 20% njih koristi društvene mreže za objavu fotografija i videa.